kalg Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg opplever stadig at www.hw.no kommer i lo fi utgave. Veldig enkel side altså. Jeg tankte dette hadde noe å gjøre med mitt oppsett i windows. Nå sitter jeg derimot og tester SLAX 5.1.8.1 (Linux), og det samme skjer. Maskinvare er det som står i signatur (spillpc). Kan dette ha noe med maskinvare, ADSLmodem/router, eller er dette en feil ved www.hw.no? Takker for alle svar EDIT: Visste ikke hvor jeg skulle poste denne, så det ble i vindows siden det er der problemet er verst. Flytt den gjerne hvis den ikke hører hjemme her. Endret 27. oktober 2007 av kalg Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan være profilinstillingen din. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan være profilinstillingen din. Jeg er jo ikke logget inn når jeg bare skal sjekke dagens forside. Det går som regel greit, men av og til står bare nettleseren og venter, så går det kjempetreigt, og så kommer LO FI. Alt som skjer etter det går som regel treigt. Så lukker jeg vinduet, åpner et nytt, og da er det normalt igjenn. Det som fikk meg til å lure var at dette skjedde i SLAX også. Husker ikke om problemet var der i Ubuntu, da det er en stund siden jeg har lekt meg med det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Høres ut som det kan være problemer med å koble til HW.no-serveren, og at nettleseren kun har fått lastet HTML-fila (med teksten) men ikke grafikk, CSS, osv. Da vil nettleseren vise siden med default tekst og hvit bakgrunn, som ser rimelig lo-fi ut. Jeg har hatt slike problemer på flere sider når internettlinja har vært ustabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg