ArticulatedMonkey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 jeg skal få meg playstation 3 til jul og lurer da på om de gamle kontrollene funker til playstation 3'en? er mega guitar hero fan så det hadde vært kult om jeg kunne bruke den gamle guitar hero kontrollen min til den nye playstation'en.. takk for svar Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sånn som det er idag, fungerer IKKE de gamle gitarene på Ps3. Hverken med eller uten overgang. Lenke til kommentar
ArticulatedMonkey Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 synd... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Synd det ja... Men bare kjøp Guitar hero 3 med en gitar så er du godt i gang! Lenke til kommentar
ArticulatedMonkey Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 jaja, klart, men hvis jeg kunne brukt min gamle guitar hero kontroll, så kunne jeg ha spilt 2 player istedet for at jeg nå må kjøpe 2 nye gitarer ;P Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Vel.. Med en overgang får du brukt de gamle kontrollene med PS2 spillene dine.. Det har i alle fall jeg prøvd.. Edit: Jeg skal kjøpe GH3 imorgen til PS3.. så, skal teste om gitaren fungerer da.. Jeg testet akkuratt en vanlig PS2 kontroll på ninja gaiden demoen, og det fungerte i alle fall helt fint.. så, har trua.. Endret 27. oktober 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
fluff Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan i all verden kobler man en PS2-kontroll til en PS3? Den har jo ikke innganger for slikt?:S eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan i all verden kobler man en PS2-kontroll til en PS3? Den har jo ikke innganger for slikt?:S eller tar jeg feil her? Man bruker en overgang, som kan kjøpes for rundt 100-150 kr. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vel.. Med en overgang får du brukt de gamle kontrollene med PS2 spillene dine.. Det har i alle fall jeg prøvd.. Edit: Jeg skal kjøpe GH3 imorgen til PS3.. så, skal teste om gitaren fungerer da.. Jeg testet akkuratt en vanlig PS2 kontroll på ninja gaiden demoen, og det fungerte i alle fall helt fint.. så, har trua.. Kjøpe gh3 i morgen? kommer ikke det ut 23.november? Eller er du en snartur i usa? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Har ett år her i USA.. så, æddabædda.. Er ikke lenge til jeg sitter/står med det i handa nå.. Edit! Aaaarg! Var selvfølgelig tomt! Det er vel sånn det går når man skal være idiot mot andre.. Endret 28. oktober 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har ett år her i USA.. så, æddabædda.. Er ikke lenge til jeg sitter/står med det i handa nå.. Edit! Aaaarg! Var selvfølgelig tomt! Det er vel sånn det går når man skal være idiot mot andre.. Som straff må du kjøpe en bundle og sende i posten til meg Gleder meg stort til det kommer, testet det på electroworld2007 og gitaren var knall. Leste forresten på scorehero at wal-mart selger x360 gh3 bundle med gammel gitar, så vær sikker på å dobbeltsjekke at man får les-paul hvis man bestiller fra utlandet, eller hvis noen her i landet skulle klare å få denslags til europalanseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå