Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en tar sikringa.. :S

Anbefalte innlegg

Etter jeg spilte Crysis i går, slo PC-en seg av midt i spillinga. Dette har skjedd flere ganger før, enten fordi den er for varm eller tar for mye strøm eller no, har NorthQ 500 W. Sikringa gikk et par sekunder ettepå. GAdd ikke å fikle mer med det da, men i dag, så når jeg skrur ¨på strømforsyninga, går sikringa i det rommet jeg er i. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det avhenger av hvor gammal den er. Etter Norsk lov har du i alle fall 2 års reklamasjonsrett. Det strides litt om det 5 år som skal gjelde på disse.

Den er ikke et år gammal engang, kjøpt i november i fjor. Men isåfall hvis jeg får en på garantien, er det alikevel mulig at jeg trenger mer enn 500 W, fordi jeg tror det var det som tok livet av den, vi åpnet den, og den var helt brent inni, anktaklivis fordi PC-en bruker mer strøm enn det strømforsyninga har..

Lenke til kommentar
Garantien går som oftest ut etter at du har fikla, i dette tilfellet åpna, PSU en. Du får bare prøve deg fram, eventuelt kjøpe en ny PSU som ikke er NorthQ:P

Tror nok jeg gjør det ja. Men for skaffa det snartest som mulig, overlever ikke lenge uten den PC-en.. :p

Lenke til kommentar

En ting er sikkert, har du åpnet den, så kan du si ha det til både garanti og reklamasjonsrett (du har ikke brukt den slik den er tiltenkt (tiltenkt å ikke åpnes))

Kjøp deg en GOD strømforsyning. Corsair 620W ser jeg blir mye anbefalt, ellers er MIST 500W også god, eller alt av seasonic ;)

Lenke til kommentar
Garantien går som oftest ut etter at du har fikla, i dette tilfellet åpna, PSU en. Du får bare prøve deg fram, eventuelt kjøpe en ny PSU som ikke er NorthQ:P

Tror nok jeg gjør det ja. Men for skaffa det snartest som mulig, overlever ikke lenge uten den PC-en.. :p

Det skjønner jeg, særlig nå som Crysis demoen er ute ;)

Lenke til kommentar

Ja fikk bare spilt et par minutter av herligheten, før ironisk nok tok PSUen livet av seg under spilling. Så satser på å bestille så fort som F :p

Lenke til kommentar

Ja fikk bare spilt et par minutter av herligheten, før ironisk nok tok PSUen livet av seg under spilling. Så satser på å bestille så fort som F :p

Jeg føler med deg. Harddisken min ble hærpa rett før demoen kom ut, og nå må jeg nok vente en stund før jeg kan få spille det:P Skikkelig uflaks, mister alt i tillegg til at jeg går glipp av herligheten:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...