Gå til innhold

Nyttige linker når du skal ha ny mp3 spiller

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Har sett at mange her på forumet først og fremst går på norske sider for å finne tester og informasjon når de skal kjøpe seg spillere, og det er en veldig dårlig ide. For det første så ligger norge langt etter USA og for den saks skyld asia når det gjelder nye spillere, og for det andre så er norske butikker veldig mye dominert av creative og apple. Elkjøp er IKKE stedet å gå om du vil ha skikkelig lyd, og jeg ville også ignorert stort sett alle norske tester siden disse er veldig begrensa, ofte villedende (som var tilfellet i tråden jeg besvarte før jeg skrev denne) og ikke minst så går du glipp av spillere som snart kommer på markedet her i landet.

Jeg anbefaler derfor heller å ta en titt på de linkene her, de har nyere info, bedre tester og bedre utvalg - og ikke skrevet av en eller annen fjomp som jobber for tv2 hjelper deg aktige sider.

Spillere:

Anything but iPod - Store tester av mange spillere og forum for stort sett alle merker unntatt apple

iLounge - Stedet å gå om det er iPod du er ute etter

DAP review - Side med mange nyhetssaker innenfor mp3 spiller verdenen. Har to underdomener:

-EpiZENter - Siden for alt som har med Creative spillere å gjør

-iAudiophile - Siden for alt som har med Cowon iAudio spillere å gjøre

Archos Fans - Siden for Archos brukere

Meizu Me - Siden for Meizu brukere

Pocketables - Tester en del tilbehør samt en del spillere

Hodetelefoner:

HeadFi - Absolutt største hodetelefonsiden på nettet, det du ikke finner info og tilbakemeldinger om her, finner du ikke noe sted. Alt fra billig til audiofilt utstyr, et av de forumene der søkefunksjonen virkelig er nødvendig :)

Tilbehør:

Deal Extreme - Noe av det som det er størst prisforskjell på Kina/Norge er tilbehør til iPod, og mobiltilbehør etc er ikke langt bak. Denne siden selger slikt til spottpris, med gratis porto og super service. Tilbehør til iPod har de mest av, men merk at nye generasjonen iPod trenger en autentikasjonschip for å fungere med docker, altså vil ikke mesteparten av utstyret på denne siden fungere på disse, med unntak av selvfølgelig vesker og skjermbeskyttere ++. Du finner i tillegg USB ladere for stikkontakt og bil, skjermbeskyttere, vesker, mobiladaptere etc. Anbefaler at du ser etter det du trenger her før du går på Elkjøp og betaler opptil 20 ganger prisen (ja, prisforskjellen er så høy i noen syke tilfeller).

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

nja, sticky versjonen de bruker her på forumet er så skutt at mindre folk kommer til å se den enn om den ligger her og besvares ofte :p

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...