Hudrin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ser etter ny pc skjerm, blir mest til spill og noe film titting. ble tipset om Benq 24" LCDT241WA som på elkjøp koster 3995kr. ganske blank på om den er en bra skjerm eller ikke, verdt og kjøpe?. har ikke lyst og komme hjem med katta i sekken for og si det sånn..med tanke på at det er et Elkjøp-kjøp...fant ingen info eller komentarer om den på forumet eller prisguiden her. noen som vet noe om den skjermen? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke noe kjennskap til denne skjermen, men ble litt nysgjerrig selv. Ser komplett har ukenstilbud på BenQ 24" LCD G2400WA til 2995.- BENQ 24" G2400W Ser ikke ut til å være mye forskjell på G2400WA og T241WA. Har oppført de samme spesifikasjonene, men G2400W har i tillegg HDMI inngang. EDIT: Ser også ut til at G2400 er uten høytalere. Endret 29. oktober 2007 av Artemis-Entreri Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjøpte " BenQ 24" Wide HD LCD Monitor, G2400W" for noen uker siden da Netshop hadde tilbud på den. Er kjempefornøyd med den skjermen både til spilling og film. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hmm, de står hos komplett.no at denne skjermen IKKE har DVI og HDMI. mener de at den ikke leveres med disse kablene eller at akkurat denne skjermen ikke har disse inngangene (slik som spesifikasjonene ellers sier). Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Fra produktinfo fra komplett: Signalinngang HDMI, DVI-D, VGA Ekspansjon / Tilkoplinger Grensesnitt 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A Gikk inn på hjmmesiden til Benq, Der står det at G2400W er med DVI/HDMI og G2400wa er bare analog. Er det komplett som har lagt ut feil info? Endret 29. oktober 2007 av Artemis-Entreri Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok snakk om hvilke kabler som følger med .. at DVI og HDMI kabler ikke er inkl... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok snakk om hvilke kabler som følger med wink.gif.. at DVI og HDMI kabler ikke er inkl... tja... hvis ikke Gt400WA rett og slett betyr analog, slik som også prisguiden sier. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ser dessverre ut til at det kun er analog (vga) inngang på denne modellen Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det forklarer jo endel angående prisen f.eks. Jeg tenkte ikke over at det var en ekstra A i modelnavnet når jeg så på infoen, og når de har skrevet feil med tanke på hvilke tilkoblingsmuligheter du har, kunne jeg lett bestilt denne fordi det så ut som et kjempetilbud. Greit nok, det står så fint OBS! Kommer kun med VGA, ikke DVI og HDMI men jeg ville tro dette var kablene, når det står dette litt lengre ned. 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A Her har komplett gjort en liten bommert, får vel sende de en mail og be de oppdatere det. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Her har komplett gjort en liten bommert, får vel sende de en mail og be de oppdatere det. Holdt på å gjøre den samme feilen.. har du fått svar fra komplett? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Dette er en automatisk tilbakemelding som bekrefter at din epost er mottatt hos og blitt tildelt saksnummer som følger: Gudene veit hvor lang tid det tar før de gjør noe, evt svarer. Men satser på at noen tar tak i det, jeg hadde i allefall sendt skjermen i retur om jeg hadde kjøpt den før i dag, uten å være ops på at det er beskrivelse på en annen modell som står under. Lurer på hvordan komplett har stått om noen hadde klagd på skjermen og krevd å fått en med hdmi/dvi til samme pris. Hei! Vi er klar over det og jobber med å få rettet opp i info. Da har jeg fått svar ifra komplett. Så regner med at det blir fikset i løpet av dagen. Endret 29. oktober 2007 av lain Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og hva er rett info? Altså ingen DVI? Lenke til kommentar
sgc Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 korrekt... ingen dvi-kabel medfølger Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Oi, var kanskje litt uklar. Det jeg mener er om skjermen i det hele tatt har DVI. Står jo lenger ned, men ble litt forvirra nå Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Korrekt info er at det ikke er hverken DVI eller HDMI kontakt på skjermen. Dette er A versjonen av skjermen, så kun VGA. Komplett har som nevnt over lovt å fikse feilbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Mercury65 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Netshop har W skjermen på ukens tilbud Benq g2400W 3695,- Jeg har bestilt nå Lenke til kommentar
sgc Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Netshop har W skjermen på ukens tilbud Benq g2400W 3695,- Jeg har bestilt nå Hehe... kanskje de har fulgt med litt i forumet på hw? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Netshop hadde den på tilbud i uke 38 også til samme prisen. De solgte sikkert mye av den sist så de prøver å gjenta suksessen. Men det er ren spekulasjon fra min side. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Finnes det noen tester av G2400W ? Prøvde å google.. men kunne ikke finne noen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 24" i forhold til 22", er det stor forskjell? Går størrelsesforskjellen mest i høyden, eller er 24 tommeren også en widescreen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå