GameBoy20 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei!! Eg har nettop fått meg ny stasjonær pc.. Som er sjølvbygd.. Fekk ein kamerat til å gjere det!! Så etter eg hadde installert drivere og xp. så funka PC-en. Men fekk ein advarsel kvar gang eg hadde oppstart av PC-en.. Var om at skjermkortet fekk for lite strøm, og at det kunne skade kortet. Så den kjørte på halv strøm.. Da fant kameraten ut at det var ein ledning han hadde glemt å koble.. Etter dette forsvant meldingen.. Men synes ikkje grafikken blei noe bedre fordi.. Og har hørt at sånn som WOW og LOTRO skulle det vere ganske bra grafikk, men eg synes ikkje grafikken min er noe tess.. Er det noe gale med kortet/drivere?? Eller er det bare eit dårlig grafikk kort?? Kortet heiter NVIDIA GeForce 8600 GTS og er på 256MB.. Blei veldig mykje dette, men håpe det er noen som kunne hjelp meg her!! Takk på førehand!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det kortet skal vel drive WoW uten problemer, siden det spillet ikke krever så mye. Grafikken i det spillet er jo ganske gammelt nå (~3 år), om du sammenlikner det med nye spill, så står det jo ikke akkurat i samme klasse. LOTRO vet jeg ikke da. Har du alle grafikkinnstillinger på maksimum? Lenke til kommentar
GameBoy20 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det kortet skal vel drive WoW uten problemer, siden det spillet ikke krever så mye. Grafikken i det spillet er jo ganske gammelt nå (~3 år), om du sammenlikner det med nye spill, så står det jo ikke akkurat i samme klasse. LOTRO vet jeg ikke da. Har du alle grafikkinnstillinger på maksimum? Har alt på maksimum ja.. Driver det heilt perfekt.. Einaste grafikken er litt ulik andre synes eg.. Synes det liksom er bedre hos andre, visst dere skjønner?? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå