Luci Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Her har vi hatt flere dager med tykk skodde. Men i går ettermiddag lettet den. Da ble det en anledning til og ta noen spektakulære bilder. Syns selv de ble veldig bra......selvskryt må til noen ganger ; ) Vanskelig å velge ut ett.... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 likte det første jeg.. øk sort verdien og gå over til sorthvitt Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Uening i S/H det er jo flotte deilige nyanser i bildene, likte alle sammen jeg... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) For meg blir dette rett og slett kjedelig. Så mange så og si helt like bilder. Jeg liker bilde nr. 3 best av disse, selv om det sikkert ikke er noe perfekt bilde teknisk sett. Jeg liker at bildet også har med bakken, det er noe mer enn bare trær og lys. --- måtte inn og endre, skrev selvf. 4 når det skulle så 3, så hele kommentaren så rar ut. Endret 28. oktober 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå