acemaster Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har nettopp kjøpt oss nye bærbar maskiner både jeg og broren min, akkurat samme bærbar altså! MIn fungerte jo helt bra, mens bærbaren hans ikke finner noe netverk som helst :S Når jeg trykker på knapper på selve bærbaren til trådløst netverk får jeg opp på skjermen ( INGEN APARATER) Noen som vet hva som kan være problemmet? TAkker for alle svar HIlsen Acemaster Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har nettopp kjøpt oss nye bærbar maskiner både jeg og broren min, akkurat samme bærbar altså!MIn fungerte jo helt bra, mens bærbaren hans ikke finner noe netverk som helst :S Når jeg trykker på knapper på selve bærbaren til trådløst netverk får jeg opp på skjermen ( INGEN APARATER) Noen som vet hva som kan være problemmet? TAkker for alle svar HIlsen Acemaster Tja, det kan jo være at Launch Manager (programmet som styrer hurtigtastene) ikke fungerer som det skal. Du kan jo sjekke selv ved å klikke på ikonet på bildet. Ellers vet jeg ikke. En nødløsning kan jo være å gjenopprette vista til fabrikkstandard. I så fall går man bare inn på Acer eRecovery og tar det derifra. D: vil forresten forbli upåvirket av denne operasjonen, så hvis bror din allerede har filer han vil beholde så kan de ganske enkelt flyttes dit før dere iverksetter gjenoppretting. Edit: leif was here Endret 27. oktober 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Prøvde det men det kommer ikke fram innstillinga av selve knappen til trådløst nettverket ^^ Vet ikke hva jeg skal gjøre ? :S Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Beklager da vet jeg ikke. Kanskje noen andre kan hjelpe til etterhvert Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Beklager da vet jeg ikke. Kanskje noen andre kan hjelpe til etterhvert FIns ikke det andre måter å slå på trådløst nettverket da? Det som er feil på dataen hans er rett og slett det at han ikke får slått på trådløst nettverk ^^ :S Noen som vet? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Du kan sikkert aktivere enheten manuelt via Kontrollpanel -> Nettverk- og delingssenter -> Administrer nettverkstilkoblinger -> Trådløs nettverkstilkobling. Har du sjekket om enheten (Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter) ser ok ut i enhetsbehandling? Endret 28. oktober 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kan sikkert aktivere enheten manuelt via Kontrollpanel -> Nettverk- og delingssenter -> Administrer nettverkstilkoblinger -> Trådløs nettverkstilkobling. Har du sjekket om enheten (Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter) ser ok ut i enhetsbehandling? har sjekket det! men ser ikke ut som om at den enheten der fins! skriver fra min bærbar nå! alt ser ut til å være bra på min men det gjør ikke på broren min sin! kan det være at driveren til enheten den ikke vært instalert? =) Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Merkelig. Synd at jeg er helt nabb på slikt Litt OT, men har dere også "lag" i tastaturet, som i at ca 20% av tastetrykkene ikke registreres? I så fall er det verdt å sjekke ut denne tråden. *overlevere stafettpinnen til de erfarne* Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 takker for alle svar! men tror at best løsning er at jeg tar med dataen til ardata imorgen og levere den inn! så dem kan få slå seg i hodet med denne! gidder ikke mer! blir bare irritert over den hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå