Blorcyn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har et problem med powerswitchen min, den vil ikke skru seg på. men for alt jeg vet er det ikke noe annet galt med PC-en. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få boota PC-en uten å bruke powerswithcen? om det i det hele tatt er mulig? Har et Asus A8N-SLI hovedkort, om det hjelper. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan koble de to pinnene på hk hvor powerswitch er tilkobla i 1 sek. med en skrutrekker eller lignende. Lenke til kommentar
Blorcyn Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det funket ikke. Når jeg skrur på strømmen lyser det i hovedkortet, og det er ingenting som lukter svidd. Noen som har noen ide til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Blorcyn Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan også legge til at lyset som lyser på powerswitchen (kablen som er ved siden av pw switch kabelen) blinker hver gang jeg skrur på strømmen. Men det skjer ikkenoe når jeg trykker på powerswitchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå