Gå til innhold

(LØST) Folk sliter med å sende SMS til meg (Sendingen mislyktes)

Anbefalte innlegg

Hei!

Mange har problemer med å sende SMS til meg. De får beskjed at sendingen mislyktes, men til slutt går det.

Jeg har IPEA. Noen andre som har merket dette? Alle som sliter med å sende SMS til meg har NetCom.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Mange har problemer med å sende SMS til meg. De får beskjed at sendingen mislyktes, men til slutt går det.

Jeg har IPEA. Noen andre som har merket dette? Alle som sliter med å sende SMS til meg har NetCom.

Dersom det er kun de som har netcom som sliter med å sende mld til deg, så må de nok feilmelde dette til sin operatør.

Hadde det derimot ikke vært noen sammenheng mellom operatør og hvem som hadde problem, så kunne du feilmeldt dette til din.

Lenke til kommentar

Du har sikkert på valget "Be om svar" i meldingsinnstillingene på mobilen din.

Det den gjør er at når mottaker svarer på meldinger fra deg, prøver mobilen å bruke DIN meldingssentral istedetfor sin egen.

Mellom Netcom og Telenor går dette selvsagt ikke, og da blir meldingen avvist.

Før noe feilmeldes, bør de prøve om det er forskjell på å sende meldinger som svar eller som helt nye meldinger til deg.

Lenke til kommentar

Det den gjør er at når mottaker svarer på meldinger fra deg, prøver mobilen å bruke DIN meldingssentral istedetfor sin egen.

Før noe feilmeldes, bør de prøve om det er forskjell på å sende meldinger som svar eller som helt nye meldinger til deg.

Ettersom han har IPEA og de som sliter har netcom så tviler jeg, ettersom IPEA har netcomdekning

Lenke til kommentar

Feilen var at de meldingene jeg sender fra nettet og noen svarer på dem med svar-knappen, går det ikke an å sende meldinga.

Regner med at telefonen prøver å bruke samme meldingssentral som siden jeg bruker på nettet.

Da anser jeg denne saken som løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...