Saykin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...;department=251 tenkte noen ville se dette! Endret 27. oktober 2007 av Saykin Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Det er verdt å merke seg at Playx.no, sjølv om det ser ut som ein norsk nettbutikk, sender frå Danmark. Det kan derfor bli ein del dyrare etter at post og tollvesen er ferdig med pakken. Kay Endret 27. oktober 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Nei det er det ikke verd å merke seg Fra Playx.no: Det lønner seg å bestille flere varer samtidig. Dine varer sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger må du noen ganger hente på nærmeste postkontor. Det vil ikke forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Aaarh..Hvorfor virker ikke smileys og disse ekstra funksjonene? Hmm..De funka visst alikevel. Bare de jævla knappene som ikke virker. Endret 27. oktober 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 De fiksa visst på det på en eller annen måte, men prisene du ser der er prisene du betaler. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ok, er det noko dei har ordna i seinare tid? Har ei vag erindring av å ha måtte betalt toll og moms på noko eg bestilte der før. Men eg kan sjølvsagt hugse feil. Kay Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå har playx.no registrert seg i Norge tror jeg. Du skal ikke betale moms på varene lenger, det er allerede inkludert i prisen mener jeg Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Playstation 3 [40GB HDD] ny modell Kampanjetilbud: Kr 3590,- Tilbudet gjelder kun i en begrenset periode/begrenset antall. http://www.zailor.no/index.php?m=600&c...21&Group=19 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det virker egentlig som om zailor.no og playx.no er samme butikken, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Samme folk bak ja. Har bestilt fra zailor. De leverte varene forrige gang jeg bestile, så regner med at det går fint denne gangen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå