Gå til innhold

Hvordan få DAB på Cowon D2?

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettop en test av Cowon D2 tatt av aftenposten... Men der står det at spilleren har bl.a. DAB radio og skrivefunksjon... Noe ikke min 2GB D2 har...

Vet noen om DAB radioen er noe fysisk i spilleren eller en mappe man kan legge inn, sånn som podcast?

Hvis DAB og skrivefunksjon er noe man bare kan legge inn på spilleren kan noen si meg hvordan jeg kan få tak i det?

Testen finner du her:

http://forbruker.no/digital/tester/mp3/article2054991.ece

Endret av snillest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok en oppdatert versjon, kalt D2 DMB, men testen opplyser ikke om at det er den nye som har blitt testet. Står også at "Cowon D2 er helt ny i Norge, og vil ikke kunne leveres før i midten av November". Den første versjonen har vært ute i Norge siden vinteren/våren '07, om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det der er supert eksempel på hvorfor man skal totalt ignorere norske tester, de klarer faen meg ikke få med seg at det er flere versjoner av spilleren engang -.- kan jo lure på hva slags idiottroll som står bak da, virker ikke veldig opplyst... Husker jo en gang de testet sansa e200, vedkommende hadde ikke fått med seg at man kunne oppdatere firmware og testen ble deretter (selv om spilleren suger, så får de gjøre det riktig).

Uansett, finnes flere versjoner av d2... d2, d2 dab og d2 dmb. sistnevnte er vel ikke tilgjengelig i annet enn asia, og har tv antenne. d2 dab er tydeligvis den de har testet her, og det er en hardware forskjell som gir den dab funksjonalitet - altså du vil ikke kunne oppdatere en vanlig d2 og få dab.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...