hawaii2k Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Serien jeg prøver å finne navnet på gikk på TvNorge for noen år siden. Så vidt jeg husker, så dreier handlingen seg om noen gutter i Chicago på 1950-tallet eller 1960. Dette var ingen serie med dypere mening, seeren fulgte bare dagliglivet til disse guttene. Hadde satt stor pris på om noen har en anelse om hvilken serie jeg mener Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du har ikke litt mere å komme med? Som et karakternavn, eller litt mer om handlingen, var det en komiserie, spenning, drama? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 var det reality eller fiction..? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Vanskelig å si hvilken sjanger det var. Jeg vil karaktirisere det som en slags blanding mellom komedie og drama. Det var fiction, ja. Beklager om dette ikke hjelper, men det er cirka 6-7 år siden den gikk på TV Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Var det negere eller hvite i hovedrollene? Endret 27. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Det var begge deler, etter som jeg kan huske. Episodene dreide seg om barn/ungdommer og deres liv på skolen, fritid etc... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Høres litt ut som The Wonder Years, men vet ikke om det var i Chicago. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå