Ancistrus84 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Som topic sier har jeg store problemer med og få til å logge inn på forumet med Opera 7 Final. Jeg skriver inn Brukernavn og passord, men kommer bare tilbake til login-siden uten at noe skjer. Har ikke dette problemet i Opera 7 Beta2. Har sjekket alt med Cookie instillinger og slikt, men ikke noe ser ut til å hjelpe. Har også prøvd å logge inn på andre pc'er med Opera 7 final med samme resultat. Noen som har opplevd det samme evt. vet løsningen? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Nå blir jeg skuffet ..... Er det virkelig så få som bruker Opera? Eller er det bare jeg som får denne feilen, den er virkelig irriterende siden jeg må bruke beta 2 istede for Final... Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Merklig, jeg bruker selv den nye Opera 7.. og har ikke det problemet. Stilt på mye rart i menyene.. men kan ikke huske noe spessielt jeg måtte gjøre! rart.... :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Den eneste løsningen jeg har funnet ut ved å bruke Opera 7 er å ha http://forum.hardware.no/login.php som "Home" og så når du trykker inn passord og ting så svarer du "ja" på spørsmålet om Opera skal lagre passordet. Så neste gang du logger inn tå trykker du CTRL+Enter. Automatisk pålogging fungerer ikke med opera tydeligvis. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg bruker Opera 7 Final også, ingen problemer her. Men jeg tror forumet er litt håpløst, det er vel flere som har rapportert at de plutselig er på hovedsiden igjen når de poster innlegg. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg bruker Opera 7 Final også, ingen problemer her. Men jeg tror forumet er litt håpløst, det er vel flere som har rapportert at de plutselig er på hovedsiden igjen når de poster innlegg. Har ikke merket noe slikt med opera 7. Merkelige greier... Bruker uansett Opera 7 final som også anbefalles for dere som enda bruker Beta2.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 tror det er forumet som er litt buggy. I overklokkking avdelingen er teksten så lys at den er nesten uleselig mot bakgrunnen. Bruker standard template. Skulle legge inn svar i dag og havnet på starsiden til hardware sitt forum istedet. litt smårusk i maskineriet. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tror ikke det er bare forumet. Får ikke logga inn på Nameplanet heller. Har gått tilbake til 6.05. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har også gått tilbake til 6.05 fordi jeg ikke får logget meg inn flere steder. Håper det kommer en versjon 7.01 snart... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hadde samme problemet på en annen side.. vil rett og slett ikke logge inn skikkelig. 10 minutter, så var det uninstall på opera7. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har testet litt mer med Opera 7.0, og etter at jeg fjernet alle restriksjoner på Cookies ser det ut til å funke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå