BlastyTrasty Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) NZGamer: On the internet there have been huge dramas over a comment during an interview you made regarding technical issues on the 360 and PS3. Want to clear that up for us? Patrice: (Laughs) Well, I wasn't supposed to answer that question the first time. Basically my role isn't the technical side of the game but I was asked what were the biggest challenges we faced... Maybe, also, it was my English as I'm not very good with my tenses. I mean, the game is almost gold, so it'll be on DVD on the 360, everything which needed to be figured out for the PS3. We didn't cut anything, it's all there. Another thing, when I did that interview, it was in September, there was an embargo, and they couldn't print it for another three weeks. So the “problems” were being reported when it wasn't the case. The game will be out on time, on both platforms, and everything is fine. There really is no issue! Dette var såfall godt nytt for PS3 eigarar! Kjelde: www.n4g.com Endret 27. oktober 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skjønner ikke jeg ?? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har lurt på det med PS3 lenge nå Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Skjønner ikke jeg Engelsken? Eller at det ikke skal være noen problemer med PS3 versjonen? Endret 28. oktober 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sikkert engelsken ^^ gutten er under 14 år Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hahha.. Engelsken er ikke på topp ;P men skjønte det nå.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så det viste seg at det ikke var flammer under røyken......må si jeg er SJOKKERT! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Bilete frå PS3 utgåva: Ser bra nok ut det der! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ser temmelig nydelig ut ja=) ser ut som de faktisk har klart å få noe utav maskinen:) gleder meg enda mer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Oioioi, det ser virkelig bra ut! I det siste har det kun vært positive nyheter om dette spillet, ser nesten ut som dette må bestilles sammen med CoD 4. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kommer dette før jul? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kommer om 2 uker:D Ok, får slenge det på julegave ønske liste da Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 forhåndsbestilte når jeg så gameplay videon i det slottet var usikker før det, men nå gleder jeg meg som en unge Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lys og skygger så mye bedre ut på PS3 versjonen, på 360 videoene er alt så grått, men kanskje det skal være sånn da? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hm hvem vet, syns begge versjonene ser veldig bra ut:) virker som de har fått utnytta playstation ordentlig denna gangen.. og tror det vil ligge på et veldig likt nivå på de 2 konsollene Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ser jo bra ut på de bildene, men er ikke sikkert det er like bra i bevegelse (les lagg/hakking). Stoler aldri på Ubisoft, så venter til jeg heller ser en gp-video før jeg bestemmer meg for hvilken konsoll jeg skal ha den til. Hadde egentlig tenkt å droppe AC siden jeg er litt skuffet over spillet, men så svak som jeg er så havner nok dette også i spillsamlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå