Gå til innhold

Assassins Creed Rumors about PS3 put to rest. It runs great.

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

NZGamer: On the internet there have been huge dramas over a comment during an interview you made regarding technical issues on the 360 and PS3. Want to clear that up for us?

Patrice: (Laughs) Well, I wasn't supposed to answer that question the first time. Basically my role isn't the technical side of the game but I was asked what were the biggest challenges we faced... Maybe, also, it was my English as I'm not very good with my tenses. I mean, the game is almost gold, so it'll be on DVD on the 360, everything which needed to be figured out for the PS3. We didn't cut anything, it's all there.

Another thing, when I did that interview, it was in September, there was an embargo, and they couldn't print it for another three weeks. So the “problems” were being reported when it wasn't the case. The game will be out on time, on both platforms, and everything is fine. There really is no issue!

Dette var såfall godt nytt for PS3 eigarar!

Kjelde: www.n4g.com

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jo bra ut på de bildene, men er ikke sikkert det er like bra i bevegelse (les lagg/hakking). Stoler aldri på Ubisoft, så venter til jeg heller ser en gp-video før jeg bestemmer meg for hvilken konsoll jeg skal ha den til. Hadde egentlig tenkt å droppe AC siden jeg er litt skuffet over spillet, men så svak som jeg er så havner nok dette også i spillsamlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...