Gå til innhold

Beste strategi/rollespill/eventyr til xbox 360

olopolo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rollespill : Oblivion, Eternal Sonata, Blue dragon, Enchanted Arms og kanskje Two worlds (fått dårlige kritikker, men mange liker det). Mass effect kommer snart, og det kommer garantert til å bli fett.

Strategi : Command conquer 3, Lord of the rings - Battle of middle-earth 2, Battlestations Midway, Thrillville, Outpost Kaloki X (XBLA), Worms (XBLA) og Band of Bugs (XBLA).

Eventyr/Action Eventyr/div : Kameo, Dead Rising, Hitman, Condemned, Splinter Cell, Tomb raider, Saint's Row, Overlord, Conan, Puzzle quest (XBLA) Og CSI.

Lenke til kommentar

Av rollespill ville jeg ventet på Mass effect. Holder på å spille gjennom KotOR2 nå, og hvis det holder samme høye standard (noe jeg ikke tviler et sekund på, Bioware kan den typen spill til fingerspissene), så blir det nok årets beste rollespill. Blue Dragon og Eternal Sonata er for Final fantasy for min smak, men noen liker jo den slags møl. Demo for BD er iallefall tilgjengelig, så det er jo bare å prøve. Ellers syns jeg Puzzle quest var en liten perle. :)

Overlever du skytingen i Bioshock, har det en fantastisk historie å fortelle. Strategi spiller jeg ikke på konsoll, så der har jeg ingenting å anbefale.

Lenke til kommentar
Av rollespill ville jeg ventet på Mass effect. Holder på å spille gjennom KotOR2 nå

Overlever du skytingen i Bioshock, har det en fantastisk historie å fortelle. Strategi spiller jeg ikke på konsoll, så der har jeg ingenting å anbefale.

Kotor 2 er faktisk ikke laget av Bioware, men er fortsatt ett godt spill. Kotor 1 er Bioware sitt håndverk.

Argghhh....Bioshock glemte jeg selvsagt. Bioshock er et glimrende FPS/action-eventyr/rpg fjærvekt.

Lenke til kommentar

Eternal Sonata er kanskje et typisk JRPG men det har faktisk en liten sjarm til seg. Jeg har aldri vært noe fan av FF serien (og holdte på å dø på meg av kjedsomhet etter kun noen timer med det siste FF, husker ikke tallet på det) men Eternal Sonata er faktisk ikke så aller værst, selv om det er typisk JRPG.

Mass Effect er verd å vente på ja, har selv bestilt det og venter i spenning på det.

Det er dessverre en litt stor mangel av RPG spill på X360, som er oversvømmet av skytespill av alle former og farger, fra alien kjøttkakelaging til survivethiscrazyhouse type spill (Halo 3 og Bioshock).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...