olopolo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tips? Råd? Anbefalninger? KsG Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Rollespill : Oblivion, Eternal Sonata, Blue dragon, Enchanted Arms og kanskje Two worlds (fått dårlige kritikker, men mange liker det). Mass effect kommer snart, og det kommer garantert til å bli fett. Strategi : Command conquer 3, Lord of the rings - Battle of middle-earth 2, Battlestations Midway, Thrillville, Outpost Kaloki X (XBLA), Worms (XBLA) og Band of Bugs (XBLA). Eventyr/Action Eventyr/div : Kameo, Dead Rising, Hitman, Condemned, Splinter Cell, Tomb raider, Saint's Row, Overlord, Conan, Puzzle quest (XBLA) Og CSI. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Av rollespill ville jeg ventet på Mass effect. Holder på å spille gjennom KotOR2 nå, og hvis det holder samme høye standard (noe jeg ikke tviler et sekund på, Bioware kan den typen spill til fingerspissene), så blir det nok årets beste rollespill. Blue Dragon og Eternal Sonata er for Final fantasy for min smak, men noen liker jo den slags møl. Demo for BD er iallefall tilgjengelig, så det er jo bare å prøve. Ellers syns jeg Puzzle quest var en liten perle. Overlever du skytingen i Bioshock, har det en fantastisk historie å fortelle. Strategi spiller jeg ikke på konsoll, så der har jeg ingenting å anbefale. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Av rollespill ville jeg ventet på Mass effect. Holder på å spille gjennom KotOR2 nå Overlever du skytingen i Bioshock, har det en fantastisk historie å fortelle. Strategi spiller jeg ikke på konsoll, så der har jeg ingenting å anbefale. Kotor 2 er faktisk ikke laget av Bioware, men er fortsatt ett godt spill. Kotor 1 er Bioware sitt håndverk. Argghhh....Bioshock glemte jeg selvsagt. Bioshock er et glimrende FPS/action-eventyr/rpg fjærvekt. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 tipper du vil like Portal Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eternal Sonata er kanskje et typisk JRPG men det har faktisk en liten sjarm til seg. Jeg har aldri vært noe fan av FF serien (og holdte på å dø på meg av kjedsomhet etter kun noen timer med det siste FF, husker ikke tallet på det) men Eternal Sonata er faktisk ikke så aller værst, selv om det er typisk JRPG. Mass Effect er verd å vente på ja, har selv bestilt det og venter i spenning på det. Det er dessverre en litt stor mangel av RPG spill på X360, som er oversvømmet av skytespill av alle former og farger, fra alien kjøttkakelaging til survivethiscrazyhouse type spill (Halo 3 og Bioshock). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vent på fable ;> Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 gleder meg som en unge til mass effect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå