Kimelimm Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Jeg sitter på LAN, og skal fyre opp min WD Book(?) på 250gb. Men den står bare og blinker (den grønne rundingen) jeg er fly forbanna for den kosta flesk, og jeg ikke vil at den skal dø... Noen som vet hva det er? Har prøvd og putte inn ledninger og slik, åpnet og sett, etc... Hjelp VÆR SÅ SNILL! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Haar du åpna hdd kabinette? :O Hvid du har åpna kabinette så kan du nok værtflall ikke bytte den med garantien .. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har åpna den, den er til og åpne... Kan være noe med strøm greiene så jeg på Yahoo answers, mnen skal sjekke med en annen fireware eller hva det heter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Ok nå lyser den, men det kommer ingenting! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff jeg ble så grinete at jeg klarte og rive av litt av dekselet da jeg skulle åpne den igjen... Men det er liksom at den lyser grønt, men ingenting skjer, kanskje noe strømproblem på den eller noe? Jeg hadde så mye der og Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva med å bare ta disken ut av kabinettet og koble den til PC-en din som en intern disk? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Får ikke håpe at du blir like sint som han i avataren din Søk på "ting som irriterer" på youtube hvis du ikke skjønner hva jeg mener ... hehe Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hører ikke en eneste lyd, det er som at den er helt stille, selvom den lyser :/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er ikke sikkert du hører det, men hvis du tar på den skal du kjenne vibrasjoner om den spinner Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lager den klikke lyder? Pass på at det er heeelt stille i rommet, lytt etter. Men prøv å legge den i fryseren først, til i morgen og se om den virker igjen etter det. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Var det der kødd? Du kødder nå? Fryseren!? Nei den lager INGEN lyd, INGEN INGEN IIIIIINGEN! men wtf i fysern!? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var det der kødd? Du kødder nå? Fryseren!? Nei den lager INGEN lyd, INGEN INGEN IIIIIINGEN! men wtf i fysern!? tror ikke det var kødd xD Gør så sådan her:Fat i den skadede harddisk. Sørg for at den er tør... knastør. Put den i en frysepose og bind knuden i modsatten ende af stikkene. Kyl den i fryseren. Hiv den op igen når du er sikker på den er så kold som muligt. Monter stikkene igennem posen. Brug GetDataBack og lav øjeblikkeligt et image af harddisken. Det er den bedste 1shot chance for at redde data. (Jeg vil indskærpe at det er på eget ansvar!!) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 men w00t hvis jeg har 100GB på hardisken der, og jeg bruker det programmet må jeg ha 100gb til? har bare 70 igjen :| faen, så den er død altså? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En venn av meg som har litt peiling. Mente han hadde fått liv i 3 disker ved å putte dem i fryseren. i alle fall nok til å få over litt data før den tok kvelden igjen. Ja vet det høres rart ut. Funket ikke for meg men. Det er alt jeg vet.... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ok så jeg skal bare putte den i frysern i en dag? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ok så jeg skal bare putte den i frysern i en dag? Ja, og med plast rundt. Lykke til Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ok en HEL dag? Eller bare en time ? Og åssen plastikk? Noen som kan fortelle hvordan dette kan hjelpe og? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ta den over natten tenker jeg. Bruk bare en brødpåsa eller noe .. Hvordan dette hjelper, vet jeg ingenting om Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Oppdatering: Den lyser, og jeg prøvde min "bærbare" strømkabel til bærbare PC-er, og da pep den, og slukket. Jeg prøvde da med den vanlige kabelen, og da kom en slik tynn og sterk pipelyd, slik pipefrekvens, og den lyser som bare det, fint, og slik. Og nå lukter det slik teknisk crap her, som er fra den harddisken, det lukter slik "ledning strøm" lukt *sette i vinduet* Noen som vet hva det er nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå