Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Var det en update til orangebox som kom nå? Eller hva var det? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 http://www.gamershell.com/news/42886.html Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Min connection var hvertfall bedre enn den har vært før, så de har tydeligvis gjort noe riktig. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan foregår denne oppdateringen? Har ikke tatt plasten av mitt Orange Box enda Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan foregår denne oppdateringen? Har ikke tatt plasten av mitt Orange Box enda Hvis du tenker på selve oppdateringsprosessen, så er den såre enkel. Dersom du er koblet opp mot Xbox Live, får du ganske enkelt beskjed om at oppdateringen er tilgjengelig i det du starter spillet. Deretter godtar du oppdateringen, som nå lastes ned. Spillet startes på nytt, og oppdateringen trer i kraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå