krassi Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har Guitar Hero II til PS2, men jeg vill ha Guitar Hero III også. må jeg da kjøpe PS3? Krassi. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det finnes tilogmed en versjon ute nå... NTSC, men det er jo ikke noe problem... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eeehm.. jo.. PS2 er ikke sonefri.. Det er kun Ps3, DS og PSP som er sonefrie! Ps3 har sonebegrensing på PS2 spill, DVD og blu-ray.. Men, ja.. GH3 kommer til PS2.. og, det er heller ikke ute i buttikkene her i statene (men ja.. jeg så det lå på torrentsider).. Det kommer imorgen, så jeg skal bli blakk imorgen.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Eeehm.. jo.. PS2 er ikke sonefri.. Det er kun Ps3, DS og PSP som er sonefrie! Ps3 har sonebegrensing på PS2 spill, DVD og blu-ray.. Men, ja.. GH3 kommer til PS2.. og, det er heller ikke ute i buttikkene her i statene (men ja.. jeg så det lå på torrentsider).. Det kommer imorgen, så jeg skal bli blakk imorgen.. En chip fikser det... da kan du spille ntsc spill osv Er vel få som ikke har chip nå vel... er jo et must det... Endret 28. oktober 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
krassi Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) takk for hjelpen, her er ett spørsmål til: Jeg har kikket litt rundt og finner bare GH3 med gitar må du ha den nye gitaren for å spille, eller føneker den gitaren som følger med GH2? Endret 6. november 2007 av krassi Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du gjør meg vondt. "Vil" Og "Funker" Og gitaren som følger med funker 90% sikkert ikke med ps2. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 For ikke lenge siden la Shacknews ut en GH3 buyer's guide Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke for å være frekk.. men, en som spør om GH3 kommer til PS2 tipper jeg ikke har chip.. Men, NTSC versjonen er ute.. Og, ja du kan bruke dine gamle gitarer om du har det... Ellers ville de ikke solgt spillet alene.. enkelt og greit.. Lenke til kommentar
krassi Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Til Sigurd_m: Nei jeg har ikke chip på min PS2, men jeg vil helst ha det fordi jeg laster ned en del filmer ca. 30 filmer... og der jeg har sett de selger guitar hero III, har de bare spill med gitar, ellers takk. Til whatsofokkingever: beklager skrive feilen "vill" det går litt fort i svingene, men skrive "feilen" "fønker" var rett og slett ett stavangersk dialekt ord. Jeg bor egentlig ikke i stavanger, men på Tau, en ferjetur fra stavanger. Til dem som ikke ble sure for skrive feilen!! min: Takk for hjelpen. Endret 11. november 2007 av krassi Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Til Sigurd_m: Nei jeg har ikke chip på min PS2, men jeg vil helst ha det fordi jeg laster ned en del filmer ca. 30 filmer... og der jeg har sett de selger guitar hero III, har de bare spill med gitar, ellers takk. Til whatsofokkingever: beklager skrive feilen "vill" det går litt fort i svingene, men skrive "feilen" "fønker" var rett og slett ett stavangersk dialekt ord. Jeg bor egentlig ikke i stavanger, men på Tau, en ferjetur fra stavanger. Til dem som ikke ble sure for skrive feilen!! min: Takk for hjelpen. Send meg en PM, så ordner jeg chip til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå