olopolo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har noe å anbefale? Hvilket spill er best? Hvem bør jeg kjøpe? KsG Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Call of Duty 2, helt klart, styr unna 3-ern. Folkeaksjon mot hvem Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva er forskjellene mellom 2'ern og 3'ern? Skulle vel tro at de ville rettet opp feil og lagd noe bedre i en ny versjon? KsG Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 3-ern er utviklet av Treyarch. 2-ern er laget av Infinity Ward, som forøvrig lager 4-ern 3-ern er verken bedre eller rettet opp på noe vis spør du meg, føles bare dårligere, mangler også mye "sjel" Gå for COD2 du, det finner du veldig billig bare du leter litt. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva er det som er bra med COD 2 i forhold til andre ww2 spill? Noe spesielt bra som kan trekkes fram? KsG Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm, byr vel på mye av det samme Har du spilt utallige WW2-spill før er det kanskje ikke like "moro," men tross alt så er det det beste sinlge- og muliplayer WW2-spillet på 360 foreløpig (hvertfall inntil BiA: HH kommer). Har tilbringet mange nattestunder online i COD2 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 jeg anbefaler cod2 på det sterkeste. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hvem bør du kjøpe? Styr unna herr Hitler... Hvis du vil ha onlinespilling går du for CoD3. Offline og split-screen går du for CoD2 fordi mekanikken og balansen er perfekt. Endret 27. oktober 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Anbefaler også Call of Duty 2. Det bør du kunne få tak i til 200-lappen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Enig med Xbox-PS2, onlinedelen er (mye, imo) bedre i COD3, men hvis du ikke skal spille multiplayer eller bare er på jakt etter en kul singleplayer er COD2 valget. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvem bør du kjøpe? Styr unna herr Hitler... Hvis du vil ha onlinespilling går du for CoD3. Offline og split-screen går du for CoD2 fordi mekanikken og balansen er perfekt. Tja, jeg mener han fortsatt bør kjøpe COD2 hvis han skal spille online. Hvorfor skal han kjøpe COD3 hvis han skal spille online? Tanks, miner og veldig ubalanserte våpen? Jeg mener Treyarch ødela MP-delen i COD med deres "twist." Infinity Ward har heldigvis kommet på rett kjøl med 4-ern. Uansett hver sin smak, sånn er det jo bare. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Selv liker jeg Call of Duty 2 og 3 veldig godt, selvom jeg spiller mest 2 på PC og 3 på 360. Som de andre sier: Skal du spille online, går du for CoD3. Skal du ha singleplayer går du for CoD2.. Men for all del, styr unna Hour of Victory! Det sugde maksimalt balle at ord ikke kan beskrive akkurat hvor mye det sugde. Medal of Honor: Airborne er også en god kandidat foresten, både i SP og MP.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eg er heilt enig med kjeksmestern Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Tja, jeg mener han fortsatt bør kjøpe COD2 hvis han skal spille online. Hvorfor skal han kjøpe COD3 hvis han skal spille online? Tanks, miner og veldig ubalanserte våpen? Jeg mener Treyarch ødela MP-delen i COD med deres "twist." Infinity Ward har heldigvis kommet på rett kjøl med 4-ern. Uansett hver sin smak, sånn er det jo bare. Fordi det rett og slett er mye kjøtt i onlinedelen. Greit nok at det er ubalansert og glitchete, men når man ser bort ifra skavankene er det et solid spill. Du får gold edition billig på cdon.no CoD2 har bare åtte spiller online, mens CoD3 har 24. Endret 27. oktober 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tja, jeg mener han fortsatt bør kjøpe COD2 hvis han skal spille online. Hvorfor skal han kjøpe COD3 hvis han skal spille online? Tanks, miner og veldig ubalanserte våpen? Jeg mener Treyarch ødela MP-delen i COD med deres "twist." Infinity Ward har heldigvis kommet på rett kjøl med 4-ern. Uansett hver sin smak, sånn er det jo bare. Fordi det rett og slett er mye kjøtt i onlinedelen. Greit nok at det er ubalansert og glitchete, men når man ser bort ifra skavankene er det et solid spill. Du får gold edition billig på cdon.no CoD2 har bare åtte spiller online, mens CoD3 har 24. Mer betyr nødvendigvis ikke bedre, 8 spillere / 4v4 er perfekt IMO. Men la oss ikke krangle over dette, er jo bare smak og behag Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Men iansett er COD spillene de beste ww2 spillene? KsG Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Men iansett er COD spillene de beste ww2 spillene? KsG Hour of Victory og Medal of Honor: Airborne når ikke COD-spillene til knærne en gang. Brothers in Arms: Hells Highway kommer vel snart en gang, det blir nok veldig bra. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Skal jeg kjøpe COD 4 istedenfor 2? KsG Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal jeg kjøpe COD 4 istedenfor 2? KsG Hmm, ja kanskje det, men du bør virkelig sjekke ut begge to mener jeg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal jeg kjøpe COD 4 istedenfor 2? KsG Definitivt. Etter du har prøvd COD4 kommer du nok aldri til å rære COD2 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå