Thor. Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Auda. Null melk på hybelen.. Får tynne den ut med noen glass vann da og håpe det går over til imorgen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Baileys og kaffe er instant win for min del. Held deg gåande heile natta, og dagen derpå Hele natten? Blir jo stappmett av det etter et par glass. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) om målet er å bli full må du nokk drikke meget mere spis et godt måltid, sett deg med en 0.7 flaske vodka og 4 bokser battery og kanskje en appelsinjuice kartong. bland og drikk. etter hvert som du blir mer og mer full skal du vite at for å bli pumpa skal du bli så full at du ikke klarer å stå på bena, så klarer du ikke å sitte, eneste du klarer er å ligge å fokusere på å puste. om da noen kommer og heller i deg enda en halvliter vodka og kroppen ikke spyr det opp. da må du pumpes for da blacker du ut av alkoholen og det kan være fare for at du kveles i eget spy osv. skal ekstremt mye til for å bli pumpa, tror ikke alle klarer å drikke så mye at de må bli pumpa engang siden de bare spyr og har absolutt ikke lyst på mere. du blir dritings av 0.7L vodka, men du må nokk ikke pumpes. gjem bort 2dl av vodkaen du så du bare har 0.5l. litt tryggere det Endret 31. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 om målet er å bli full må du nokk drikke meget mere spis et godt måltid, sett deg med en 0.7 flaske vodka og 4 bokser battery og kanskje en appelsinjuice kartong. *snip* gjem bort 2dl av vodkaen du så du bare har 0.5l. litt tryggere det Hvis målet er å bli dritings er det lett hvis du drikker nedkjølt vodka. Da smaker det nesten ikke sprit... i hvertfall etter å ha drukket noen dl Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 JKJK slaps Mixel with a big trout. Trådstarter: Hva med øl? Ellers kan jeg anbefale brunt brennevin, som cognac, whisky og akevitt. Hvis du ikke får sansen for brunt, ser jeg at smakstilsatt rom er poppis blandt ungdommen nå om dagen (bacardi razz m.m). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Salt + Vanlig Tequila (Skrives vell sånn) + Sitron NamNam Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Tror jeg går for noe med lav % i starten. Likte godt smirnoff og blir nok den denne helgen og MEN. Om dere har noe å anbefale å kjøpe på polet. Bør fungere for nybegynnere som ikke liker alkoholsmak, kaffesmak og andre "beske" smaker. Husk lav %. Smirnoffen tålte jeg ikke. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Liker veldig godt Burn blandet med vodka. Smaker sinnssyk digg! Ta vodka 50%, så har du det! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Enkel, men god: Screwdriver (appelsinjuice og vodka), bare en unngår den fæle billig-juicen Endret 2. november 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bacardi Razz + Cola er det veldig mange som får sansen for ganske lett. Smaker omtrent som ei slags god saft Men til kalinka vet jeg ikke hva man kan anbefale, jeg har ikke sansen for kalinka 22% uansett. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Til kalinka går det mest i Sprite/Appelsinjuice osv. Kalinka i Slush er faktisk veldig godt Ikkje alle som har konstant tilgong på slush då =7 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg tenkte faktisk på appelsinjuice for noen dager disen, at det ville være godt i kalinkaen. Kjøpte en av de dyrere juicene uten fruktkjøtt. Sprite må prøves. Dog blir det små doser denne gangen for jeg vil ikke bli "syk" fra jobb denne mandagen og Jeg tenkte faktisk på appelsinjuice for noen dager disen, at det ville være godt i kalinkaen. Kjøpte en av de dyrere juicene uten fruktkjøtt. Sprite må prøves. Dog blir det små doser denne gangen for jeg vil ikke bli "syk" fra jobb denne mandagen og Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kjøp deg appelsiner som du klemmer i glasset, det blir noe annet enn juicen du kjøper på butikken! Ellers så kan jeg abefale å blande med sprite ig ha agurkskiver nedi. Hvis du liker agurk da selvsagt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kalinka med battery eller sprite Jagermaister- ren- Shot. Et par glass dooleys er godt- karamell/sjokolade smak. Drinkmix(fåes i daglivarbutikker) blandet etter bruksanvisning bak er godt! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Husk lav %. Smirnoffen tålte jeg ikke. Hang disse sammen? Smirnoff har da rimelig lav %. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Husk lav %. Smirnoffen tålte jeg ikke. Hang disse sammen? Smirnoff har da rimelig lav %. Han tenker på Smirnoff, du tenker på Smirnoff Ice (aka rusbrus). Smirnoff ligg på 40%. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kalinka og sprite er godt Kalinka og sprite er IKKE godt Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 *Stele litt tråd* Får ein kjøpt småblå i noreg? Finnes det på polet? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er fan av bacardi rom og oppskriftene på hjemmesiden. Prøvde med 7 deler ananasjuice og 3 deler bacardi, og det likte tilogmed dama som vanligvis hater sprit. Funker bra med eplejuice også, men var litt sært på krokanis. Greit nok i melk. Andre favoritter er -ren jäger -jäger og cola -vodka og sprite -tequila sunrise -gele og sprit -kaffe og kahlua -ren whisky (teacher's) -ren cognac Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bacardi Lémon + sprite/7up er alltid en vinner for min del. Kan også blande med Bacardi Razz, supert det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå