KoR Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hei! Min lillebror fikk den nye PC-en sin fra komplett i går , og alt fungerte som det skulle. Jeg installerte alle de programmene jeg følte var nødvendig, som bl.a. Avast, CCleaner, Ad-Aware. Da det var gjort, dro jeg. Broren min lasta deretter ned CS:S og spilte det en stund. Etter det skulle han (ja jeg veit det er tragisk) laste ned en CS:S cheat som han hadde brukt på den gamle PC-en... Han sa at når han åpna hacken (som fungerte på den gamle XP PC-en) restarta PC-en seg, og når skulle logge inn fikk han denne meldingen: (meldingen som kommer opp før han kan skrive inn brukernavn og passord): Deretter (etter å ha skrevet inn passord og valgt "logg inn") får han velkommen meldingen, men istedet for å komme inn på skrivebordet, står det "logger ut" også er han tilbake til bildet over... Sånn kan han holde på i evigheter! Vær så vennlig! Hjelp broren min! Han har gleda seg til å få denne PC-en i 2 måneder nå, og nå fungerer den ikke! Takk! NB: Det kan godt hende at probleme ikke kommer av denne hacken i det hele tatt... er ikke helt sikker på om den restarta seg på grunn av hacken, eller om han restarta den manuelt og dermed fikk problemer med å logge inn Endret 27. oktober 2007 av KoR Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Starte opp i sikkerhetsmodus, og kjøre ett søk etter virus og spyware? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Da putter man i Vista DVD-en - booter fra denne - og velger - repair windows . Lenke til kommentar
KoR Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Da putter man i Vista DVD-en - booter fra denne - og velger - repair windows . Takk.. Har vista DVD-en.. har aldri gjort dette før, hvordan får jeg den til å boote fra DVD-en? Prøvde å sette den inn i stad, men skjedde ikke no...Må jeg inn i bios? (Til Anaxyd: har prøvd å starte den i sikkerhetsmodus, men får det samme problemet) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I BIOS må CD/DVD stå som 1'st boot device. Når du da starter opp PC-en får du på skjermen "press any key to boot from cd or dvd" . Da må du trykke på "enter" / "space" tasten e.l. For selve reparasjonen er det en tutorial med bilder her: http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial148.html Lenke til kommentar
XereX2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Anbefaler deg STERKT til å starte opp Vista i sikkerhetsmodus og kjøre systemgjenoppretting fra før CS:S hacken ble installert =) Lenke til kommentar
HEE Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 vekk med vista! har intrykk av at det skaper mere problemer ann det gjør godt:) inst xp da vel? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Både system restore (system gjenoppretting) , windows repair og CMD-Line får man mulighet til ved å boote fra Vista DVD-en . Å installere XP er ingen svar/løsning på det oppståtte problemet. Trådstarter må dessuten da ha et XP medie med ubrukt/gyldig lisens . Lenke til kommentar
KoR Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 har fått fiksa det! gjenoppretta systemet til i går og da funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå