Porty Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg skal kjøpe nytt ram til min Acer TravelMate 4152, og har brukt Komplett.no sin minnevelger for å finne riktig ram. Men er komplett helt til å stole på? Er bare litt redd for at jeg plutselig har besilt feil ram Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg skal kjøpe nytt ram til min Acer TravelMate 4152, og har brukt Komplett.no sin minnevelger for å finne riktig ram. Men er komplett helt til å stole på? Er bare litt redd for at jeg plutselig har besilt feil ram Det skal vel egentlig være helt greit å gjøre:) Håper bare du vet hvordan du stapper ny ram i en bærbar pc Tviler egentlig litt på at komplett.no legger ut noe som gir kunden feil vare... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er vel heller ikke komplett, men crucial som står for den minnevelgeren. Lurt å sjekke om du har ledig minneslott før oppgradering/evt vurdere om du er villig til å bytte ut brikkene. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Lurt å sjekke om du har ledig minneslott før oppgradering/evt vurdere om du er villig til å bytte ut brikkene. Jeg vet at jeg har to minneslotter på dataen, og bare en er i bruk nå. Om det er mulig å ha et minnekort med 512 mb (det som er i dataen nå) og et med 1024 mb? Har aldri hørt om det så vet ikke om det går ann Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal vel gå greit, men da 1GB brikkene bare koster 250 kr ville jeg vurdert å kjøpe 2 slike. Fryktelig greit med 2GB minne. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal vel gå greit, men da 1GB brikkene bare koster 250 kr ville jeg vurdert å kjøpe 2 slike. Fryktelig greit med 2GB minne. Ja, stemmer nok det Ender nok opp med det til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå