Jack Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Noen andre som har handlet her? God service og rask levering. Denne shopen kan jeg varmt anbefale. Emnetittel endret 11.01.07 av JohndoeMAKT da tråden ble aktiv igjen. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Firmaet er nystartet noe som tenner en aldri så liten varsellampe hos meg, men ting ser ut til å være iorden: Organisasjonsnummer: 984 862 164 Navn/Firma: SAGI PARABOL OG DATA Jon Arvid Kirketeig Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak Forretningsadresse: Sagi 5574 SKJOLD Kommune: VINDAFJORD Postadresse: - E-postadresse: [email protected] Internettadresse: www.sagi.biz Telefon: xxxxxxx finn det selv Mobil: xxxxxfinn det selv Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 28.09.2002 Stiftelsesdato: - Kontaktperson(er): Jon Arvid Kirketeig Næringskode®: 45310 Elektrisk installasjonsarbeid Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende Også registrert i: Foretaksregisteret JON ARVID KIRKETEIG Fødselsdato: xx.xx.1976 Postadresse: 5574 SKJOLD Skattekommune: Vindafjord Formue: xxxxx Inntekt: xxxxxx Skatt: xxxxxx Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 kva er god service? e-post eller telefon? kva er rask levering? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet mer om disse karene? Vet det er en gammel tråd, men lik så greit å dra den frem. Bestilte varer for 2 dager siden og det er ikke noen som helst fremgang, ikke svarer de på mail heller. Så trur jeg må ringe å true i morgen. Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har kjøpt en del varer fra sagi.no og har aldri noen opplevd noe tull. Hadde en retur for ikke så lenge siden, som ble betjent raskt og fint Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tror "The matrix" bør sjekke litt nærmere før han uttaler seg. Bedriften har levert regnskaper for årene 2003-2005 alle med gode resultater. (2006 er jo ikke kommet enda) Selskapsmessig så hadde jeg ikke vært redd for å bruke disse(selv om de har relativt lav kredittlimit) Om nettsjappa deres holder bra kvalitet vet jeg ingenting om... Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 "The Matrix" bør vel være unskyld siden han skrev posten for ca 4 år siden Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Virker som han kun har kontordag på butikken en dag i uka. Nå er alt sendt og alt virker veldig ryddig. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) hahaha, så ikke det engang! Sorry Matrix, uforbeholden unnskyldning avsendes! PS: Slutt å bumpe så gamle saker Endret 12. januar 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hahaha, så ikke det engang!Sorry Matrix, uforbeholden unnskyldning avsendes! PS: Slutt å bumpe så gamle saker 7704191[/snapback] Jeg bumper heller en gammel tråd om samme emnet enn å lage en helt ny tråd Nok dobbeltposting i denne brakka som det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå