ulv666 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 kjøpte en brukt pc, med lcd skjerm på kjøpet i sommer(1,5 år gammel). Har aldri følt at at skjermen var blant den beste, har bare hatt crt skjerm fra før. Men føler den blir dårligere og dårligere, det føles som om jeg ser skrått på skjermen, og bildene blir dårlige. Nå må jeg tilte skjermen max bakover for å få det beste bildet, men det er fortsatt dårlig, har prøvd auto juster skjermen uten at det hjelper. Kan en skjerm bli dårlig på den denne måten, (isåfall er det garanti enda på den), eller er det pc innstillinger som har blitt F**** til et sted. Noen forslag til kalibrering verktøy eller noe som kanskje kunne ha hjulpet. Er ikke helt sikker på hva slaks skjerm det er, en 19 tommer fra datakjeden, billig pakke tilbud i sin tid. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har selv erfart at den LCD skjermen jeg kjøpte i 2003 har blitt mye dårligere lys på, men jeg må ikke tilte den noen vei. Hørtes merkelig ut det du sier. Prøv den på en annen PC, og hvis det er like ille der, så kan du jo levere den inn hvis garantien fortsatt gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå