Menace2Society Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei folkens, Jeg har et 2 år gammelt Sapphire Radeon ATI X800 plantium edition 256mb kort som var king of the hill i sin tid, men nå bråker det endel. Det har drevet og duret ca siden sommeren og jeg har prøvd å sjekke hvor støyen kommer fra i kabinettet og det er vifta til grafikkortet. Det funka helt fint med spill og allt annet helt til nå. Vifta bråker like mye, men når jeg prøver å starte et spill hvilket som helst spill så kommer det masse ruter på skjermen. Grønne og røde etc og skjermen slår seg av og jeg kan ikke trykke på noen ting eller røre musen, orange lys er fortsatt på power knappen på skjermen. Eneste alternative er å holde inne powerknappen å starte maskinene på nytt. (restart knappen går det ikke). Spørsmålet mitt er. Må jeg ha ny vifte/kjøler eller må jeg ha nytt grafikkort ? Det er vel ikke noe galt med grafikkortet hvis video og allt annet på dashbordet er fint, surfing osv ? Det er kun spill det skjer. Takk for svar folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå