Gå til innhold

Rumor: Leaked screens show IPTV and Fall update


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! Betale for å se Hotel Cæsar, Holms eller Mot I Brøstet! Spar meg! :p

Ikke mobb Mot I Brøstet! Det eier!

 

Men resten støtter jeg ;)

 

Jo, jo.. Mot I Brøstet er helt greit, men du vet hvordan det er med oppsumering. Må være tre ting ellers er det bare surr..

 

Neivetduhva? Let's go back to topic!

Edit: Må jo ta med Carl&Co også. Det er jo helt greit, men fortsatt ikke PayPerView ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Altså, har TP kabler noe med saken å gjøre?

Nei det kunne like gjerne vært coax men TP kabler gjør det lettere å skalere tripple play i hjemmet. Som f.eks. at "fiber boxen/modemet" bare har 1 tv utgang og en vil ha flere tv'er så er det bare å skaffe seg en nettverks switch, noen tp kabler og dekoder til hver tv.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar

Det finnes en grunn..

 

OSet i Xbox360 tar veldig begrenset med plass.. Å skvise inn selv en LITE versjon av IE vil ta plass.. Og hvem vil ha en LITE versjon av IE? De fleste sider som er verd å se på internett behøver plugins etc. som også tar plass.. Om en ikke kan se disse blir hele IE et skall av et program.. Om MS vil inkludere en versjon av IE, må det gjøres til det fulle.. Ellers blir det totalt ubrukelig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Kan bli som med MediaCenter exenderen, at du må starte ett program som har lagt seg på harddisken din, men med mulighet for å "minimere" det. IE7 med flash, java og enkelte andre plugins tar nok ikke allverden med plass og de fleste har nok plenty med harddiskplass for det.

Ergo, vil det stå på nicket ditt "Surfing the web" eller "Playing IE7" på status :p

(bare synsing fra min side of course.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...