theDurkan Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vi har fått Macer på skolen, som er stappa med programmer. Problemet mitt er at jeg har tre programmer som nekter å starte når jeg trykker på dem. Det er: Logic Soundtrack Final Cut Final Cut fikk jeg startet en gang ved å huke av Open using Rosetta, men etter det sluttet den å starte. Jeg har prøvd alle programmene med både huke av og på Rosetta, men de nekter fortsatt å starte. De hopper bare en eller to ganger nede i docken før de forsvinner igjen. Dette er vldig irriterende, siden jeg trenger disse programmene i skolesammenheng. Mac-ansvarlig på skolen vår sitter bare og klør seg i hue når jeg maser på han for å få han til å fikse dette. Programmene er prøvd reinstallert både to og tre ganger, men ingenting fungerer. Noen som har tips eller vet hvordan jeg får startet disse? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan mac, og hvilken versjon av programmene er det? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ganske sikker på at det er Macbook vi har. Final Cut HD 3.5.1 Logic 8.0.0 Soundtrack 1.5 Mac OS X 10.4.10, usikker på det heter. Er vel den versjonen som kom før Leopard? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Akkurat. Det som virkelig er merkelig er at du ikke får en annen mac(i allefall imens) når din ikke fungerer som den skal. Hva slags skole er det egentlig ? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan vel egentlig få det, men jeg overlever uten disse programmene, da jeg egentlig ikke har behov for dem. For lyd bruker jeg uansett Pro Tools, og film lager jeg ikke Men kunne vært greit å vite hvorfor det ikke fungerer, hvis jeg skulle støte på samme problem med andre programmer senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå