Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

HJELP! astra styling å trimming! ALT

krhauknes

Anbefalte innlegg

:new_woot: halla folks. :new_woot: trenger hjelp, jeg har, eller får en opel astra 96 STW med 1,4L. Jeg har fått god jobb å trenger noe å bruke pengene på!

Jeg vil ha full styling av interiør og eksteriør.

det vil si: senkesett: fangere og skjørter, lykter(angeleye..) dekaler, bremser samt annet interiør osv.

samme med motor, jeg tenkte på: turbo(singel, twin), filtere, effekt anlegg, chip, samt forsterket styrestag osv.

hovedsaklig skrur jeg på verkstedet til en kompis, men jeg trenger hjelp med å finne fet/bra styling tuning parts, tar imot alle hendvendelser! noen spesiellt interreserte, legg meg til på msn: krhauknes@hotmail.com :dribble:

http://annunci.justshopping.it/adpics/46d8...b86a2089a47.jpg

post-113380-1193442913_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

røkk av railsene på taket, bytt lyktene til noen BMW lykter med angeleyes og klipp og lim dette inn i fronten. lexsus bak kanskje, kjør på med røde justerbare koni dempere få den senka en 80/60 og rull og vals hjulbuer til du får trøkt inn 20" felger, så bytter du motor til en spenstig opel sport motor, kan vel grave frem en 2.0 el 2.5 liter som passer nedi der uten for mye mas, så durpokonverterer du med twin turbo for et bra resultat, ikke glem du må ha ny motorstyring spesialinnsug og eksos, forsterke bærebruer, større bremser, få på et stabilisatorstag og slikt. så freser du opp et sett nye frontseter som er trekt i carbonstoff(selges på bsbildeler) trekker om baksetene og får tak flere svære ruller med carbonstoff og fester dette til dashbord og dørsider innvendig så får du litt stilig og kanskje uvanlig interiør, ikke glem å hiv inn masse neonlys over alt. kanskje blå?

lakk om bilen svart grunnfarge og mørkelilla metalflak over med en 8 lag klarlakk på toppen eller noe slikt. kanskje lakke felgene og? gull? og sot vinduene selvfølgelig.

du må jo ha sånn flammekastereffekt ut av potta også da.

hiv inn masse anlegg, minst 3 skjermer, dvd-spiller, 8 forsterkere 24 høytalere osv.

personlig ville jeg kjøpt /byttet til meg en annen bil. for alt det der kommer til å koste no jævli, felger og dekk minst 25 tenker jeg, lakken minst 8 bare i utstyr og lakk (alle priser i tusen), karbon vet jeg ikke og vill ikke tenke på det engang. motor, motortrimming og godkjenning sikkert oppe i 100 til 150 tusen kroner. så vis du sier en 200 000Kr tilsammen så er vel det ikke så urealistisk. så skal jo bilen sikkert brukes så du må ha ei forsikring i tillegg det gidder jeg ikke tenke på en gang.

uansett lykke til. lagg en worklogg.

edit* åssen går det med caravellen?

Endret av stich_it
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner ikke hvorfor folk er så skeptisk til at folk velger utradisjonelle biler til å gjøre ditt og datt med.

dessuten er det ingen grunn til å rakke ned på folk som liker tyske biler bedre enn franske,japanske,koreanske,amerikanske biler etc etc

Nok OT

Vist du har penger nok så ville jeg satset på og bytte motoren til kansje en c20let (motoren som står i calibra turbo og vectra turbo)

Den skal passe rett ned i motorrommet. Det er 204hk orginalt, men dette er er motorer som det er ganske lett å hente ut enda mer effekt.

Litt småtteri til din bil

samt http://www.streetdesign.no/

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...