samba123 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Mange skjorter har en slags hale bak, vil det se teit ut hvis jeg ikke har skjorta nede i buksene? Synes det ser litt gammeldags ut, når jeg kjører kun skjorte. 2: Vil det se dumt ut hvis jeg kjører ei grå skjorte med ei grå bukse? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Mtp jeg ikke har sett så mange skjorter som ikke er lengre bak enn forand, så ser det ikke teit ut nei... Grå skjorte til grå bukse blir sjeldent bra Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Mtp jeg ikke har sett så mange skjorter som ikke er lengre bak enn forand, så ser det ikke teit ut nei... Grå skjorte til grå bukse blir sjeldent bra Nei, det er den ikke. Den er liksom lang foran og lang bak. Nå er den så lang at rumpa mi ikke vises, noe som er trist... hva tror du? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Grunnen til at den er lengre bak, er jo for at den ikke skal skli ut av buksa om man skulle bli nødt til å bøye seg ned. Så jeg ser ikke helt hvorfor det er så trist. Endret 27. oktober 2007 av Intimvask Lenke til kommentar
valentino Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Fikk akkurat en knappeskjorte som er "slim fit" hos dama. Den er ikke så posete som jeg oppfatter vanlige dresskjorter og ser best ut når den ikke er trødd ned i buksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå