Olethros Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei, Lurer på om noen andre "stolte" 99G-eiere har/hadde liknende problem: "Interferenslinjer" på skjermen. Spesielt tydelige på grå/blå flater med middels til høy lysintensitet. Oppløsning og frekvens har ingen innvirkning på problemet. Har prøvd å flytte på alt som kan tenkes å lage magnetfelt i nærheten av skjermen uten resultat. Komplett data (selger): "Har ikke peiling. Ring supporttelefonen." Kompletts supporttelefon: >opptattsignal< Noen ideer? Lenke til kommentar
Lars Vegas Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har akkurat samme problemet, har heller ikke fått noe fornuftig svar!? Det er vel en grunn til at de er billige kanskje :smile: Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har en LG 99G 19" foran meg jeg også. Men kjenner ikke til det nevnte problemet. Min skjerm er helt fin. Kanskje en liten produksjonsfeil. Hvem vet. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har :Hansol Mazellan 900P jeg! Nok en annen billig-nitten. Men den fønker jo som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå