Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg er her ikke for å dra ned spilleopplevelsen eller noe.

Men vil minne dere om at spillet er jævla rasistisk.

Historien handler om at, du som amerikaner, skal snoke i en øye, langt ifra fra USA.

Du går rundt å dreper Nord-Koreaner + noe alien.

Hvordan har du likt: UFO kræsjet i Lofoten, og Amerikaner kommer og dreper Nordmenn?

Kan ikke spillet være mer sivilisert enn dette? Eller er dette en snik propaganda?

Nei faen..

Visste du at det finnes en millon spill hvor man dreper tyskere, russere, arabere osv?

Du syntes vel det nye Resident Evil spillet er rasistisk fordi man dreper negere også...

Herregud folk vet tydeligvis ikke hva rasisme betyr lenger.

JA herr Isbil... du har passet godt inn i slaveperioden:

"Det er rasistisk fordi man dreper neger? Nei, nå må du rulle inn. Dessuten ender du vel opp med å sammerbeider

med dem, etter hva jeg har lest om historien."

...og jeg er ikke noe tilhenger til NKP...

Om du ikke klarer å skille spill fra realitet har du et problem.

Endret av treigzak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. spillet selv så har jeg dette å si:

Positivt:

- Fin grafikk

- Utrolige fjesanimasjoner

- Hærlige lyder (spesiellt vinden som blåser)

- God mapdesign

- Variert (sniking, rambo-action, sniping, båtkjøring, svømming ect.)

Negativt:

- Latterlig høy HP på fiender som ikke skytes i hode. Å tømme to magasiner på som er litt langt unna (men som du ser kulene treffer) er lite tillfredstillende.

- Veldig høye krav mtp. resusser (cpu/ram/video) (mulig dette er en demo ting)

- Det var liksom ikke så utrolig fett som jeg hadde forventet meg.. Kan ikke sette fingern på noe - men det var jo bare et brett.

Lenke til kommentar
Jeg leste i tråden om crysis og system req. at nvidia har lansert en ny grafikk driver optimalisert for crysis. Jeg har en lapto med GeForce GO 7600 og tenkte at den burde klare å kjøre crysis med lave settinger. Men da jeg var inne på Nvidia sine nettsider er ingen av GO-skjermkortene ført opp som at de er støttet av den nyeste drivere og at jeg må inn på pc-produsenten sin hjemmeside og finne driver der. På pc-produsentens hjemmeside er den nyeste driveren fra mai 2006..

Så det jeg lurer på er om jeg kan laste ned den nye driveren fra nvidia og at grafikken fremdeles vil fungere?

Nvidia støtter ikke sine egne Go-modeller. http://www.laptopvideo2go.com/ har drivere og INF-filer (guider står på forumet)

Bekymrer meg at folk med svakere hardware enn meg får bedre ytelse....hmmm jeg har jo 169.01 driverene :hmm:

Hmm... Kunne du testa XP? :hmm:

Lenke til kommentar
Flotte greier. Hele spillet er fucka. Omtrent alt er gjennomsiktig og flimer og står i. Kan ikke se fienden, våpenet eller om trent noe annet, kan noe ganger se bakken. Lasta ned de nyeste driverene, men den hjalp ikke noe.

Noen som har noen forslag?

Har:

Vista 64

GeForce 7900 GT

2GB RAM

AMD 64 X2 Dual Core 3800+

Har samme oppsettet og hadde samme problemet. Løsningen ble å avinnstalere driveren og legge den inn på nytt! Da fungerte det fint!

Flott demo og jeg gleder meg til spillet kommer, har også bestilt nytt skjermkort. 8800 gts 640mb og det blir vel også en ny cpu etter hvert..

Lenke til kommentar
...Ja èn ting som er helt latterlig med Crysis - HVORFOR I HELVETE SNAKKER KOREANERE ENGELSK?! Jiises! Sånn var det i Hollywood-filmer på 50-tallet! Har vi ikke kommet lenger? :nei:

Spill demoen på delta, så snakker de koreansk.

Nå har jeg ikke jeg prøvd de andre vanskelighets gradene,

men tror det er kun på delta de snakker koreansk. Gjorde i allefall det hos meg.

Lenke til kommentar

Kjørte demoen på Medium og 1680x1050. Fps mellom 20 og 40. På medium ser dette spillet litt bedre ut en Far Cry, altså ikke noe WOW-faktor. Skal visst være mye bedre på high. Synes Demo var ganske bra, men ikke noe eksepsjonelt vil jeg si. Tror dette spillet kunne ha vært optimalisert bedre, slik at systremkrav ikke var så hinsides.

Kommer nok til å kjøpe dette.

Raske specs: E6600/2GB/8800GTS 640

Lenke til kommentar
Negativt:

- Latterlig høy HP på fiender som ikke skytes i hode. Å tømme to magasiner på som er litt langt unna (men som du ser kulene treffer) er lite tillfredstillende.

Jeg synes HP-systemet virker flott! Siden fiendene bruker kevlar-vester tåler de litt mere, dessuten kommer det an på hvilket våpen du bruker og om man har lyddemper på.

Lenke til kommentar

Demoen eide ja....

Klarte demoen på meduium og post-greier pluss game effects på high med 1440*990 oppløsning, med 22 fps avarage.

Kjører AMD 4400+, X1950Pro, huser ikke hovedkortet, 2GB Corsair value ram, 250gb 7200 HD.

Ikke det beste på markedet, men klarer altså spillet veldig spillbart :D

Kjempe fornøyd av demoen, gleder meg til fullversjonen.

Lenke til kommentar

jeg har litt dual core problemer. dette skjer i flere spill. bl.a. crysis :(

problemet er at med begge kjerner aktivert så går spillet på dobbel fart. dette skjedde også i MoHA, men der trengte jeg kun 1 kjerne alikevel

er det en driver eller patch ellno som fikser dette? specs i profil

og en ting til, med bare en kjerne aktivert så har jeg en syk lagg/heng/stopp i spillet på flere sekunder, og det skjer hele tida

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Altså, et spill som klarer 65FPS i 800x600 på high uten AA på en maskin som per dags dato er det raskeste singel GFX oppsettet som er mulig å oppdrive, ja da får de stryk karakter av meg. Dette spillet, som alle andre spill, ser dritt ut i den oppløsningen. Det er absolutt ingenting ved dette spillet som skulle dra så jævli med ressurser, og drar man Shader ned på medium så ser spillet utrolig stygt ut. Og for de som synes 22FPS average er smooth, vennligst ikke kommenter denne posten........

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg meget lite ,nermest ingenting.

Har lastet ned demoen 10 ganger og alle gangene ender den opp med samme icon.

1) Laste ned

2) Åpne, da begynner den å extracte alle .cab

3) Så installerer den

4) Så trykker jeg Finish og ....hvor er spillet nå. finner ingen icon, kan ikke søke etter det og finner ikke noen bin32filer osv.

Alt er borte som om det ikke er på PC-en. Når den extracter står det også C:/users/name/appldata/locka.bla bla ikke noe jeg kan spore tilbake til.

Lenke til kommentar
Very high/8xAA/1280x1024. 20~40fps. 8800gtx/e6600

Men noe jeg ikke liker er delayen (mus og tastatur reagerer seint) man får om man har høye settings. Vet ikke helt hva som forårsaker dette, noen andre med samme problem?

Jeg har det samme problemet med delay.. utrolig plagsomt, men håper det blir fikset til release.

Du kan trolig fikse det ved å la spillet få lavere prioritet. Hadde dette problemet på mange spill selv og det fungerte som en kjapp workaround..

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg meget lite ,nermest ingenting.

Har lastet ned demoen 10 ganger og alle gangene ender den opp med samme icon.

1) Laste ned

2) Åpne, da begynner den å extracte alle .cab

3) Så installerer den

4) Så trykker jeg Finish og ....hvor er spillet nå. finner ingen icon, kan ikke søke etter det og finner ikke noen bin32filer osv.

Alt er borte som om det ikke er på PC-en. Når den extracter står det også C:/users/name/appldata/locka.bla bla ikke noe jeg kan spore tilbake til.

Velg custom install, da kan du selv velge hvor du vil ha spillet

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...