Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør den "tactical aid" på våpnet egentlig?

Reagerte også på AI'en egentlig. Om du skøt en på avstand så dreiv han bare å tassa rundt, frem og tilbake uten egentlig å skjønne noe.

 

Hehe, som en kompis påpekte; Han traff en fyr med en mitraliøse midt i knollen. Ca ti skudd. Fienden begynte bare å rope ut "Help, reloading!" med gebrokken Engelsk. AI'en er ikke akkurat veldig stabil...

Lenke til kommentar

Morsomste var når jeg kom ned fra fjellet, når han sier at man skal bruke kikkerten og markere folk. Zooma inn på en koreaner langt borte som patruljerte. Plutselig falt han dø om, helt stiv på bakken :wee: . Bra bugs da. Om han ble skutt eller ei vet jeg ikke, men hadde ingen animasjon...

"I AM THROWING GRENADE AT YOU!" Bra de sier ifra da.

Lenke til kommentar
WOW for et spill!! kjørte allt på very hig settings med 16x AA, 1280 x 1024 spille kjørte glatt....ikke noe antydning til lag...... utrolig grafikk er et must have spill for alle:)

 

min pc spec er .......intel core 2 duo,8800gts 640mb. 3 gigg ram. vista ultimate 32bit....

Jeg har bedre hardware enn deg men hos meg får jeg ikke akkurat bra fps selv i 1280x800 og uten antialiasing...!

Ville tro at en Q6600 @ 3600 Mhz, 8800GTX @ 8800Ultra speed, 4GB RAM og Vista64 skulle kunne dra Crysis over 60 fps i kun 1280x800 oppløsning og Very High da...uten AA som sagt...

 

Hos meg står det Pre Release Demo, skal det være det? Eller har jeg en eldre demo...?

Lenke til kommentar

Maskinvare ser dere i profilen min. Jeg satt resolution til 1600x1200 og tok auto detect på instillinger, de ble da satt til High, flyten var grei, eller værtfall så langt. Har ikke sett hva FPSen ligger på(må jeg bruke fraps? eller kan jeg dra ned console og skrive noe? hvis så hvordan får jeg ned console og hva er commanden?). Har ikke vært borti noen skikkelig action sekvenser enda, så det blir vel værre det. Uansett ytelsen er skikkelig skuffende, men det ser jævlig pent ut. Håper på et mirakel til release.

Lenke til kommentar
1.3 ghz....

512 mb RAM...

Gforce 7600...

 

huff og huff.... tror jeg må få meg en ny PC snart. noen tips?

 

 

JEG VIL SPILLE CRYSIS!

Mange av oss her har MYE raskere hardware enn deg, men Crysis flyter ikke akkurat bra fordet. Tror du burde legge av masse penger til ny PC ja ;)

 

Jeg vet jeg vet xD Men har ikke flere tusen kroner akkurat nå :)

 

Men men, blir vell en ny PC snart tenker jeg.

 

Crysis skjer jo bare sykt ut... Vill spille!...

Lenke til kommentar
Morsomste var når jeg kom ned fra fjellet, når han sier at man skal bruke kikkerten og markere folk. Zooma inn på en koreaner langt borte som patruljerte. Plutselig falt han dø om, helt stiv på bakken :wee: . Bra bugs da. Om han ble skutt eller ei vet jeg ikke, men hadde ingen animasjon...

"I AM THROWING GRENADE AT YOU!" Bra de sier ifra da.

 

Haha, akkurat samme skjedde meg! Han satt og gjemte seg bak en stein, da han plutselig bare falt dø om. Veit da pokker hva som skjedde jeg, mulig han fikk hjerte infarkt eller no

Lenke til kommentar
Vær flinke med å seede/dele nå da folkens. Hvis ikke må vår server ta all støyten, og da vil man på et tidspunkt oppleve at hastigheten blir tregere og tregere. Det vil vi jo ikke ha noe av :-)

 

 

Ja kom igjen nå folkens..nesten ingen som seeder akkurat nå :/

 

 

Nesten ingen? er en haug her som seeder ifølge utorrent. 1390 folk nærmere sagt. Men kan hende folk har limita seede hastigheten selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Ooo, var bra dette her! 1680x1050 med alt på maks og jeg legger bare merke til litt hakking innimellom. At fienden snakker engelsk (med dialekt, vel og merke) i tillegg til koreansk er heller *mer* realistisk. Kjenner enkelte derifra som kan fire språk, så hvorfor ikke? Spiller man på vanskelighetsgrad Delta er det jo bare koreansk. Da vet fienden at spilleren ikke forstår deres planer om å prøve å omringe deg...

 

Hehe, hadde vært artig med et skjermkort til og en 1920x1200 skjerm. :)

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Det med språk har mer med vanskelighets graden å gjøre, står jo under når du velger. Og siden de sier ting som "frag out" etc, så er det jo med på å påvirke hvor vanskelig spillet er. Cosmok, kjenner du mange nordkoreanere som kan 4 språk? ;P For min del er det en grei vri på vanskelighets grad kurven, ett bra gameplay > realisme valge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...