Goodall Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har fått det til å funke med crossfire akitvert? Med en gang jeg aktiverer crossfire kommer jeg ikke inn i spillet Liker tydligvis ikke 2 ATI kort, sikkert nvidia sin skyld Og med kun et x1650xt kort får jeg ikke stor glede i hvertfall Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm, suprt spill. Kan ikke vente til release! Men møtte et par problemer. Selv med den nyeste driveren til nVidia som var "lagd for" Crysis, fikk jeg endel glitches, noen hvite prikker på skjermen (ikke så plagsomt), og det verste var helt klart at trær/busker som var endel unna var helt hvite inntil jeg kom nærmere. Dette løste jeg ved å ta Shader på High, men håper dette løser seg... Ellers var det endel hakking innimellom. Jeg hadde alt på Medium, 1024*768(ellerno) i oppløsning og Shader på High. PC-en min er XFX 8800 GTS 320 mb, 2 gb ram, E6400. Spesielt den siste filmen var helt jævlig. Den hakka som fy, og stemmene lå et par sekunder foran filmen! Anyway, garantert kjøp. Tror det er lenge siden et dataspill har underholdt meg så mye;) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Pen grafikk, men that's it. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Liker ikke det at folk med god maskinvare ikke får allverdens så god FPS... håper det blir bedre i retail. Demoen er på vei ned værtfall. Det du ser i dmeoen er det du får i retail Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Flott at dere reagerte så raskt på denne demo utgivelsen. Og herlige bilder dere serverer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) ...og du! Én ting til! Under options kan man velge damestemme på nanodrakten istedet for den kjedelige mannestemmen. NICE! Anbefales! Hehe, ja. Damestemmen valgte jeg før jeg startet spillet. SAAB-vesten vi bruker i forsvaret har jo tross alt en damestemme. Like irriterende hver gang "hun" begynner å mase om "kritisk hodeskade" og "slått ut". Liker ikke det at folk med god maskinvare ikke får allverdens så god FPS... håper det blir bedre i retail. Demoen er på vei ned værtfall. Det du ser i dmeoen er det du får i retail ..I og med at spillet ikke engang er ferdig enda? Tror du tar rimelig feil. Denne demoen representerer spillet, ja, men ikke helt til siste detalj. ...Forresten, hvorfor i helvete går det ikke an å skyte gjennom noen skrøpelige tynne planker med AK'en? En granat kan sprenge et helt hus - noe som er høyst urealistisk - men et 7.62-skudd går ikke gjennom en 4cm tykk golvplanke? Endret 27. oktober 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet?? Ta og videresend hvilken som helst port i ruteren din til din maskin slik at den er helåpen, så er du sikret maksimal fart. På min maskin betydde det forskjellen mellom å seede i 50 eller 100 Mbit. Og hvordan gjør man det? Du googler etter port forward og navnet på din ruter, kommer du ikke noen vei spør du om hjelp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=415 Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Uff, påtide å oppgradere PC-en. Kjørte det på Low for det meste, noen ting på medium. Har 7800gt, 2gbram, 3500+ jaja, skal heller prøve dette hos en kamerat med bedre pc hehe. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg visste at Crysis ville kreve heftig hardware...men dette spillet vil ikke kjøre med max innstillinger og høy oppløsning @ 60 fps ++ før om 2 generasjoner GPU'er tror jeg... Testa det @ 2560x1600 med 4X AA og Very High = slideshow fps Endret 27. oktober 2007 av Betroz Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Slå av "force AA" crap i nvidia control panel hvis du får crappy bilde der alt er svart og groggy ingame. Medium settings ser for jævelig ut iforhold til High (ikke very high!) Anbefaler å sette alt på high bortsett fra shadows, laveste shadow settings gir ett bra FPS boost, og har ikke så mye si for spill opplevelsen IMO. Lagger det for mye, gå heller need en oppløsning of kast på litt AA. Spillet MÅ sjekkest ut på high+....blir en helt aen opplevelse enn Medium og lavere. Spillet er veldig diggbart, men AI'en skuffet noe helt for jævelig, ikke noe nytt på den fronten. Kan noen var så snill fortelle meg hvor jeg finner Force AA eller hva det er? Finner det ikke noe sted i Nvidia kontroll panelet. Spillet er så fucka nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hvis du får "fucka" grafikk bør du gå inn på 3d-instillinger i Nvidia panelet og sette application controlled på AA og AF. Hva man nå mener med "fucka" Endret 27. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du får "fucka" grafikk bør du gå inn på 3d-instillinger i Nvidia panelet og sette application controlled på AA og AF. Hva man nå mener med "fucka" Artifacts all over the fuckin place, det meste er gjennomsiktig, det meste er helt uklart, mange ting som er der forsvinner osv osv. Lyden og det greiene der funker helt fett. Prøvde å laste ned det nyeste driverene, men hjalp ikke. Har oppleved at jeg får artifacts vis PC-en er støvete, men dette er noe annet. Lenke til kommentar
Sph3r Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kjempe bra demo! nydelig grafikk! har netopp bestillt Crysis på gamezone! Kjørte demoen veldig bra på max! noen andre som syns at folkene tåler for mye? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Når det gjelder AA, så er standardvalget i Nvidia-driverene at denne er Application-Controlled. Så med mindre du har vært inni der før og bestemt at det alltid skal være AA uansett, så trenger du ikke gjøre noen endringer nå. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som får kjørt med 64-bit greia? etter at jeg installerte den beta driveren fra nvidia får jeg bare kjørt med 32 Før jeg la inn driveren funka det fint med 64.. Noen tips? Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du får "fucka" grafikk bør du gå inn på 3d-instillinger i Nvidia panelet og sette application controlled på AA og AF. Finner ikke noe som heter Application Controlled. Du må unskylde meg, men jeg har ikke stort greie på dette her Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Som bradbury sier er det jeg nevner default om du ikke har endret det før selv. Så alt er nok bra hos deg på driveren. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva er linken til de nye beta driverne til Windows Vista? Har 8800GTX. Lenke til kommentar
double-tap Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg leste i tråden om crysis og system req. at nvidia har lansert en ny grafikk driver optimalisert for crysis. Jeg har en lapto med GeForce GO 7600 og tenkte at den burde klare å kjøre crysis med lave settinger. Men da jeg var inne på Nvidia sine nettsider er ingen av GO-skjermkortene ført opp som at de er støttet av den nyeste drivere og at jeg må inn på pc-produsenten sin hjemmeside og finne driver der. På pc-produsentens hjemmeside er den nyeste driveren fra mai 2006.. Så det jeg lurer på er om jeg kan laste ned den nye driveren fra nvidia og at grafikken fremdeles vil fungere? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har prøvd editoren? Får ikke til å legge til textures Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg