Kresstian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har tid til å ta en Windows XP (DX9) vs. Windows Vista (DX10) ytelse sammenligning? Hadde vært fint å vite om DX10 yter bedre enn DX9. Som det har blitt lovt at spill skal gjøre framover nå. Microsoft fikk det jo til med FSX. Der er det bedre grafikk + høyere fps i DX10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) du får MYE dårligere ytelse med DX10 på viste enn med DX9 på både Vista og XP... (I Crysis altså) Jeg får 20fps mer når jeg kjører alt på high (DX9) i XP en med samme settings i Vista... DX10 kan jeg bare glemme... Endret 27. oktober 2007 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette levde jo i grunnen opp til mine forventninger. Ser nok helt ufattelig bra ut på høyeste innstillinger, jeg brukte medium settings på alt med 1280*1024 i oppløsning. Litt smålugging er og der, men det ser jeg ikke noe problem i. Bruker nVidia 7800GT. 2 GB RAM og en 3500+. Fornøyd med å greie medium Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 satser på at spillet er ferdig til etter frokost. spent på hvordan det flyter på mitt 7900GS. har ikke for høye forhåpninger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Går jo ikkje raskere en rundt 50-60kb i skundet her :S Lenke til kommentar
Kresstian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 du får MYE dårligere ytelse med DX10 på viste enn med DX9 på både Vista og XP... (I Crysis altså) Jeg får 20fps mer når jeg kjører alt på high (DX9) i XP en med samme settings i Vista... DX10 kan jeg bare glemme... Ahh. Kjedelig da. Jeg trodde Crysis var det spillet som skulle snu den trenden jeg. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 De eneste som bekymrer meg er om PC-en min vil takle det,vel det finner vi ut snart. Det gikk ganske raskt å laste det ned. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Bra demo da... Begynt å henge når den vil, enten være i begynnelsen ved den EA-"filmen" eller under loadinga... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan man deaktivere DX10 i Vista? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet?? Endret 27. oktober 2007 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S Enig, ligger på ca 60 her.. e rjo ikkje ferdig før i kveld -.- Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen andre enn meg som har problemer med kontroller? Jeg løper framover i ett sekund (Holder inn knappen) men fortsetter bare å løpe lenge framover. Samme hvis jeg skal inn i menyen ved å trykke på esc, det tar lang tid før den kommer opp. Utrolig irriterende, og har ikke samme problemet i andre spill. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ligger på 450kb/s, det er bare å vente så stiger hastigheten. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, nå makser jeg linja med 470 kbps, men hastigheten varierer veldig. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) http://na.llnet.cd-en.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe De som får dårlig fart fra gamer bør jo bruke denne linken. kan nesten garantere at du makser ut linja på den. EDIT: siden er av en eller annen grunn fjernet er i hvertfall tilkoblet 40 seeds, og 12 leechers på den torrenten Endret 27. oktober 2007 av O.J Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Liker ikke det at folk med god maskinvare ikke får allverdens så god FPS... håper det blir bedre i retail. Demoen er på vei ned værtfall. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kjører med alt på max med mitt HD2900 kort, men lyden er helt for jævlig og å slå en på AA i CCC så nekter spillet å starte opp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet?? Ta og videresend hvilken som helst port i ruteren din til din maskin slik at den er helåpen, så er du sikret maksimal fart. På min maskin betydde det forskjellen mellom å seede i 50 eller 100 Mbit. Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Slå av "force AA" crap i nvidia control panel hvis du får crappy bilde der alt er svart og groggy ingame. Medium settings ser for jævelig ut iforhold til High (ikke very high!) Anbefaler å sette alt på high bortsett fra shadows, laveste shadow settings gir ett bra FPS boost, og har ikke så mye si for spill opplevelsen IMO. Lagger det for mye, gå heller need en oppløsning of kast på litt AA. Spillet MÅ sjekkest ut på high+....blir en helt aen opplevelse enn Medium og lavere. Spillet er veldig diggbart, men AI'en skuffet noe helt for jævelig, ikke noe nytt på den fronten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet?? Ta og videresend hvilken som helst port i ruteren din til din maskin slik at den er helåpen, så er du sikret maksimal fart. På min maskin betydde det forskjellen mellom å seede i 50 eller 100 Mbit. Og hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg