Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Noen som har tid til å ta en Windows XP (DX9) vs. Windows Vista (DX10) ytelse sammenligning? Hadde vært fint å vite om DX10 yter bedre enn DX9. Som det har blitt lovt at spill skal gjøre framover nå. Microsoft fikk det jo til med FSX. Der er det bedre grafikk + høyere fps i DX10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får MYE dårligere ytelse med DX10 på viste enn med DX9 på både Vista og XP... (I Crysis altså)

Jeg får 20fps mer når jeg kjører alt på high (DX9) i XP en med samme settings i Vista... DX10 kan jeg bare glemme...

Endret av GF - Krypto
Lenke til kommentar

Dette levde jo i grunnen opp til mine forventninger. Ser nok helt ufattelig bra ut på høyeste innstillinger, jeg brukte medium settings på alt med 1280*1024 i oppløsning. Litt smålugging er og der, men det ser jeg ikke noe problem i. Bruker nVidia 7800GT. 2 GB RAM og en 3500+. Fornøyd med å greie medium :)

Lenke til kommentar
du får MYE dårligere ytelse med DX10 på viste enn med DX9 på både Vista og XP... (I Crysis altså)

Jeg får 20fps mer når jeg kjører alt på high (DX9) i XP en med samme settings i Vista... DX10 kan jeg bare glemme...

Ahh. Kjedelig da. Jeg trodde Crysis var det spillet som skulle snu den trenden jeg.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har problemer med kontroller? Jeg løper framover i ett sekund (Holder inn knappen) men fortsetter bare å løpe lenge framover. Samme hvis jeg skal inn i menyen ved å trykke på esc, det tar lang tid før den kommer opp. Utrolig irriterende, og har ikke samme problemet i andre spill. :(

Lenke til kommentar
Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S

Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet??

Ta og videresend hvilken som helst port i ruteren din til din maskin slik at den er helåpen, så er du sikret maksimal fart. På min maskin betydde det forskjellen mellom å seede i 50 eller 100 Mbit.

Lenke til kommentar

Slå av "force AA" crap i nvidia control panel hvis du får crappy bilde der alt er svart og groggy ingame.

Medium settings ser for jævelig ut iforhold til High (ikke very high!)

Anbefaler å sette alt på high bortsett fra shadows, laveste shadow settings gir ett bra FPS boost, og har ikke så mye si for spill opplevelsen IMO.

Lagger det for mye, gå heller need en oppløsning of kast på litt AA.

Spillet MÅ sjekkest ut på high+....blir en helt aen opplevelse enn Medium og lavere.

Spillet er veldig diggbart, men AI'en skuffet noe helt for jævelig, ikke noe nytt på den fronten.

Lenke til kommentar
Hvor blir det av farten på torrenten? Får maks 150 kbps her :S

Edit: hvilken lytteport (bitcomet) har dere i instillingene? Eller hvilke instillinger bør en endre slik at en skal få best hastighet??

Ta og videresend hvilken som helst port i ruteren din til din maskin slik at den er helåpen, så er du sikret maksimal fart. På min maskin betydde det forskjellen mellom å seede i 50 eller 100 Mbit.

Og hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...