Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

jeg bestillte fra gamezone, håper på at det kommer i morra, men tviler på at jeg har så mye flaks

Jeg har også bestilt fra Gamezone. Kjedelig å se at Platekompaniet og Zailor allerede har sendt ut, men ikke Gamezone. Vet du om de har sendt spillet hos deg?

snakka med gamezone på tlf i dag, de hadde ikke fått inn crysis før i dag, men de gikk ut igjen i dag også til de som har forhøndsbestillt. jeg bor ganske nærme, satser på å ha det i morra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
snakka med gamezone på tlf i dag, de hadde ikke fått inn crysis før i dag, men de gikk ut igjen i dag også til de som har forhøndsbestillt. jeg bor ganske nærme, satser på å ha det i morra.

Jepp, når jeg logger meg inn på Gamezone med kontoen så står det at min kopi av Crysis er sendt. Men har ikke fått noe bereftelses mail på det, noe jeg synes er litt merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Collectors Edition koster jo bare 375kr på Gamezone? (ikke det at det er store forskjellen uansett da men. Litt er det jo :)

Jeg, det er utrolig billig. 20 kr mer er jo ingen ting :)

Lenke til kommentar

det er ganske mange som liker å ha spillet fysisk i hylla, og gjerne spesialutgaven når den er tilgjengelig. og når prisen skiller 20kr, så er det plutselig ikke dyrt å gå for den utgaven du egentlig vil ha.

at du vil kjøpe det på steam er greit for meg, men det var ikke det vi prata om...

Lenke til kommentar

hva elkjøp har og ikke har må foglane vite.

forskjellen er (tatt fritt av hukommelsen) selve boksen. SE utgaven har også noe extra stæsj. ikke mye å skyte av, men litt er det. tror det står mer på gamezone sine sider

edit: klipt fra gamexone, ser ut til at det var mer enn jeg huska

Collectors Edition inneholder

- Nummerert Crysis omslag (box)

- 2 DVD’s (spillet)

- 1 DVD med diverse godbiter (Crysis konsept video m.m.)

- Official Soundtrack CD

- 16 siders konseptbok

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

I Special Edition får du også en nøkkel som du kan unlocke et kjøretøy bare for deg i multiplayer delen. Ser ikke problemet med å kjøpe Special Edition når det bare skiller 20 kr. De fleste har rå til dette. Bruker jo mer på lunsj.

Og, ja. Gamezone fikk det på lager i dag, og har sendt de ut.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Da har jeg begynt å laste ned demoen. Hadde oppi 2mb/s :D , men nå ligger den på ca 1 mb/s.

EDIT: Har over 2mb/s på Crysis og Call of Duty demoen. Dvs over 4 mb/s tilsammen :D .

EDIT2: Har nå ca 4,5 mb/s på Crysis demoen :D .

EDIT3: Da var Crysis demoen ferdig nedlastet :D . Hadde oppi 6 mb/s :p ned, men bare 30 kb/s i opp hastighet :p .

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...