Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Har fått testet spillet nå (er bestillt, men måtte prøve det nå allikevel... er svak, klarte ikke vente ;)

Men jeg synes faktisk det ferdige spillet var, om mulig, enda tyngre enn demoen!

Med de innstillingene jeg hadde i demoen så fikk jeg avg. fps på ca. 78 når jeg kjørte den gpu benchmark fila.

Med samme innstillingene får jeg 73 fps i snitt på ferdige spillet... var skuffende.

Men skal nevnes at demoen kjøret jeg på 169.01 driverene til nvidia, men ferdig spillet kjører jeg på 169.04.

Nå skal min nye 24" Eizo skjerm være på vei i posten også... blir "artig" å se hvor tungt dette spillet blir i 1920x1200 oppløsning... hehe

Vinci

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rykter skal ha det til at fullversjonen kjører bedre enn demoen. Altså høyere fps. Håper det stemmer.

Jeg klarte ikke å vente allikevel, så måtte bare laste det ned. Men jeg har allerede betalt for Crysis, så de har fått pengene. Men gleder meg til jeg får den lovlige versjonen, sånn jeg kan spille på nett.

Men til poenget, jeg har mye bedre ytelse i fullversjonen enn demoen. Har ca 20+FPS mer i fullversjonen enn demoen, med samme innstillinger. :)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Har bestillt Crysis hos platekompaniet, så jeg holder ut et par dager til.

Rykter skal ha det til at fullversjonen kjører bedre enn demoen. Altså høyere fps. Håper det stemmer.

Det må vi håpe på. At de vil optimalisere koden ennå litt før trykking. Eller at de har noen ting de ikke viste i demoen på ytelse.

I demoen virket jo ikke SLI og CF, så for folk med dette får de ihvertfall bedre ytelse.

Lenke til kommentar

noen andre med x-fi kort, som har problemer med at lyden knitrer sinsykt mye? og til slutt (i alle fall til meg) så slutter lyden og funke i det hele tatt, så etter ca 5 min, så kommer den tilbake.. and so on..

utrolig plagsomt..

har hatt dette problemet med mange drivere.. har per dags dato den aller nyeste..

Lenke til kommentar

http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=555

Reports from the Crysis community bring news that you can already get a copy of Crysis! Well... at least if you live in Germany, Austria or Norway, that is. We've got a report of this on our forums and also the Crysis-HQ forums show a proof of it in photo form. Thanks to BuffaloJack and Jadda for the tips!

Hmmm :hmm:

Endret av GF - Krypto
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tja, Platekompaniet og Zailor har jo allerede sendt ut spillet. Er jo en del som har fått det i dag :)

SpaceWorld og AbsoluttSpill sitter jo også å ruger på spillet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
jeg bestillte fra gamezone, håper på at det kommer i morra, men tviler på at jeg har så mye flaks

Jeg har også bestilt fra Gamezone. Kjedelig å se at Platekompaniet og Zailor allerede har sendt ut, men ikke Gamezone. Vet du om de har sendt spillet hos deg?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...