Megnus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da kjører du sikkert spillet i DX9 mode nå Høyreklikk på ikonet og velg "play in DX10" ellernoe sånnt. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da kjører du sikkert spillet i DX9 mode nå Høyreklikk på ikonet og velg "play in DX10" ellernoe sånnt. Hva mener du med det? Kjøres ikke spillet automatisk i DX10 viss du har Vista? Og, kan du stille grafikken høgere en very high? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Crysis har aldri hatt Ultra high. DX10 aktiveres automatisk i Vista i kombinasjon med DX10 kort ja. I DX10 så vil du få muligheten til å velge very high. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Crysis har aldri hatt Ultra high. DX10 aktiveres automatisk i Vista i kombinasjon med DX10 kort ja. I DX10 så vil du få muligheten til å velge very high. Det var det jeg trudde Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Oi, sorry. Ser jeg har lest litt feil ja Trodde det var very high du mente. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Crysis har aldri hatt Ultra high. DX10 aktiveres automatisk i Vista i kombinasjon med DX10 kort ja. I DX10 så vil du få muligheten til å velge very high. Jeg vet ikke om det blir bladet med begrepene ultra og very high i postene her, men du kan sette very high i config-filene med manuell editing. Nivåene er: low 1, medium 2, high 3, very high 4. Man kan dermed øke f.eks high fra 3 til 4 i C:\Programfiler\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Config\CVarGroups\sys_specFull [3] sys_spec_ObjectDetail=4 sys_spec_Shading=4 sys_spec_VolumetricEffects=4 sys_spec_Shadows=4 sys_spec_Texture=4 sys_spec_Physics=4 sys_spec_PostProcessing=4 sys_spec_Particles=4 sys_spec_Sound=4 sys_spec_Water=4 sys_spec_GameEffects=4 Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 for en speed. Gleder meg til og spille Crysis. blir forhåpentligvis færdig snart. Skal døgne i natt skjønner dere. Hvor kan jeg melde i fra om inntrykk fra crysis? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 denne tråden er egentlig grei til det, den har jo atm 33 sider med poster om dette spillet på bare noen få dager, så du kan jo selv tenke deg å mange som allerede har posta sin mening om spillet Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Svirre, svært få, de fleste snakker om hvor bra spillet kjører på maskinen deres uten å nevne noe som helst om de syns demoen er bra eller dårlig Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hm...det kan jaggu stemme det, men da er det vel på tide å få litt meninger om spillet istedefor framerate på gitt instilling? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Allerede nå ligger fullversjonen av Crysis på nett, med Crack og alt. Men jeg venter heller til det kommer i posten. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Samme her. Dette er et av de spillene man bare må ha... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jepp, Crysis er et spill man kjøper og støtter utviklerne. Jeg kommer aldri til å laste det ned. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kjøpte Bioshock og Orange Box over Steam. Syntes det var litt trist og ikke få et nytt cover i hylla jeg Dette spillet skal jeg ha i cover! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Laster ned demo nå, gleder meg til å se hvor enorm min nye data er. Setter den opp mot det mest ekstreme på markedet for å måle krefter. Endret 11. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er noe spesiellt ved å ha coveret ja Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har bestillt Crysis hos platekompaniet, så jeg holder ut et par dager til. Rykter skal ha det til at fullversjonen kjører bedre enn demoen. Altså høyere fps. Håper det stemmer. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 det hadde vært så sykt konge ekstremt fantastisk lovely digg + at nVidia kommer vel med nye drivere også snart (som hjelper veldig) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har bestillt Crysis hos platekompaniet, så jeg holder ut et par dager til. Rykter skal ha det til at fullversjonen kjører bedre enn demoen. Altså høyere fps. Håper det stemmer. Det må vi håpe på. At de vil optimalisere koden ennå litt før trykking. Eller at de har noen ting de ikke viste i demoen på ytelse. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Crysis koster forøvrig under 300.- nkr inkl frakt på ebay nå. Blir artig å prøve multiplayer om noen dager. Spilling mot boter er ikke så givende akkurat. Forøvrig er grafikken og det meste andre bare helt strålende sammenlignet med alt annet jeg har prøvd av spill. Men en endelig dom vil jeg ikke komme med før jeg har prøvd multi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg