Litejk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det lagger på min Am2 x2 4200+, 7900Gt 256, 2gb ram, men jeg digger spillet uansett, og håper hele spillet kommer til å gå litt mer smooth, for dette er noe av det mest fantastiske jeg har spillt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er så konge å bare stå stille å se det lille skuret sprenge til helvette av granaten du nettopp pælma inn Digg fysikk! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er så konge å bare stå stille å se det lille skuret sprenge til helvette av granaten du nettopp pælma inn Digg fysikk! Helt fantastisk spill Har ikke spilt en demo så mye på laaang tid..med sandbox editorer kan man jo holde på for alltid Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Merklig hva folk mener er spillbart her. 40+ i gjennomsnitt fps er minimum for meg. Og ikke snakk om at jeg skal sette noe på medium. Da venter jeg heller med å spille Crysis til neste generasjon GPU'er kommer. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har selv aldri orket å gå under 40FPS, da jeg alltid har ment dette var "uspillbart", men crysis må nok være et unntak for min del. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Fordi du "overser" det fordi du liker spillet, eller fordi du rett og slett ikke legger merke til det? ENDRET: Glemte smilefjes Endret 5. november 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 En ting som irriterer meg veldig er at jeg liker veldig godt å plukke opp fiender og kaste den igjennom vegger og slikt, meg av og til når jeg kaster en fiende dør jeg, bare faller om og dør Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det går ikke ann å plukke opp døde ting hos meg... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det går ikke ann å plukke opp døde ting hos meg... De er levende når jeg plukker de opp, og jeg bruker maximum strength når jeg kaster Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Som mange andre, har jeg aldri brukt så mye tid på en demo før, så dette tror jeg kan bli bra. for dere som sier dere må ha fps 40+. Tull. Dette spillet går som smurt om en havner rundt 30 fps. Det som er merkelig her og som andre har påpekt, er at når man har lav fps i dette spillet, så hakker det ikke eller noe? Ja, en kunne tro at fps var høyere hadde det ikke vært for at det sto svart på hvitt. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Men det er en ting som er dårlig, når dyr eller mennesker er døde, er de liksom "ikke" der lenger. Hvis du skyter på døde "ting" spruter det grus eller gress eller hva som er under. Det burde jo sprutet blod + det burde kommet kulehull i kroppen? Det er hvertfall slik i Far Cry, da burde det jo hvert slik i Crysis? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Men det er en ting som er dårlig, når dyr eller mennesker er døde, er de liksom "ikke" der lenger. Hvis du skyter på døde "ting" spruter det grus eller gress eller hva som er under. Det burde jo sprutet blod + det burde kommet kulehull i kroppen? Det er hvertfall slik i Far Cry, da burde det jo hvert slik i Crysis? Det er vel lov å håpe at dette er noe de fikser til Retail-versjonen. Det er jo Mature-aldersgrense, noe som tyder på at slike detaljer burde være med. Ikke at jeg driver og morer meg med å skyte døde folk, men det fjerner litt av det realitiske inntrykket. Endret 5. november 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Men det er en ting som er dårlig, når dyr eller mennesker er døde, er de liksom "ikke" der lenger. Hvis du skyter på døde "ting" spruter det grus eller gress eller hva som er under. Det burde jo sprutet blod + det burde kommet kulehull i kroppen? Det er hvertfall slik i Far Cry, da burde det jo hvert slik i Crysis? Det er vel lov å håpe at dette er noe de fikser til Retail-versjonen. Det er jo Mature-aldersgrense, noe som tyder på at slike detaljer burde være med. Ikke at jeg driver og morer meg med å skyte døde folk, men det fjerner litt av det realitiske inntrykket... ...som nanodrakten gir? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Men det er en ting som er dårlig, når dyr eller mennesker er døde, er de liksom "ikke" der lenger. Hvis du skyter på døde "ting" spruter det grus eller gress eller hva som er under. Det burde jo sprutet blod + det burde kommet kulehull i kroppen? Det er hvertfall slik i Far Cry, da burde det jo hvert slik i Crysis? Det er vel lov å håpe at dette er noe de fikser til Retail-versjonen. Det er jo Mature-aldersgrense, noe som tyder på at slike detaljer burde være med. Ikke at jeg driver og morer meg med å skyte døde folk, men det fjerner litt av det realitiske inntrykket... ...som nanodrakten gir? Spillet foregår jo på 2020 tallet Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Men det er en ting som er dårlig, når dyr eller mennesker er døde, er de liksom "ikke" der lenger. Hvis du skyter på døde "ting" spruter det grus eller gress eller hva som er under. Det burde jo sprutet blod + det burde kommet kulehull i kroppen? Det er hvertfall slik i Far Cry, da burde det jo hvert slik i Crysis? Det er vel lov å håpe at dette er noe de fikser til Retail-versjonen. Det er jo Mature-aldersgrense, noe som tyder på at slike detaljer burde være med. Ikke at jeg driver og morer meg med å skyte døde folk, men det fjerner litt av det realitiske inntrykket... ...som nanodrakten gir? Hehe, ikke helt på den samme måten Skjønner vel hva jeg mener. Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 liker også demoen godt, men er ikkje fornøgd med AI'en. Om to står ved siden av hverandre og den ene blir skutt, driver den andre og springer/går litt fram og tilbake og kan til og med finne på å crouche rundt og vente på å bli skutt for så å springe litt frem og tilbake. Er det en realistisk reaksjon? Tror eg ville ha funne cover om kompisen min blei snipa. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) for dere som sier dere må ha fps 40+. Tull. Dette spillet går som smurt om en havner rundt 30 fps. Det som er merkelig her og som andre har påpekt, er at når man har lav fps i dette spillet, så hakker det ikke eller noe? Ja, en kunne tro at fps var høyere hadde det ikke vært for at det sto svart på hvitt. La oss si at når du bare går rundt om kring og det skjer ingen action. Fps ligger på 30 som du sier. Okay greit nok, men så skjer det noe action da og fps'n dypper ned i 20 fps. Da er det ikke spillbart! Derfor er det kjekt å ha passe høy gjennomsnitt fps. Egentlig er 60 fps å foretrekke... Men skjønner at den pene grafikken i Crysis gjør dere blind for andre ting Endret 6. november 2007 av Betroz Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 for dere som sier dere må ha fps 40+. Tull. Dette spillet går som smurt om en havner rundt 30 fps. Det som er merkelig her og som andre har påpekt, er at når man har lav fps i dette spillet, så hakker det ikke eller noe? Ja, en kunne tro at fps var høyere hadde det ikke vært for at det sto svart på hvitt. La oss si at når du bare går rundt om kring og det skjer ingen action. Fps ligger på 30 som du sier. Okay greit nok, men så skjer det noe action da og fps'n dypper ned i 20 fps. Da er det ikke spillbart! Derfor er det kjekt å ha passe høy gjennomsnitt fps. Egentlig er 60 fps å foretrekke... Men skjønner at den pene grafikken i Crysis gjør dere blind for andre ting Jeg spiller Crysis med 16-17 fps på det minste, og det er mer enn spillbart for meg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nå har jeg aldri hatt den luksusen å kunne ha 60+ i FPS på nye spill og har etterhvert blitt vandt til 25-30 og oppover, noe som fungerer Runda STALKER på en røten maskin på low settinger med lignende FPS. Man må ha høy FPS i spill men film går kjempebra å se i 25-30FPS. Nå benytter jo TV seg at deinterlacing som gjør at bildene går inni hverandre men det virker som motion blur i Crysis gjør noe lignende. Det blei nemlig straks mere luggete med motion blur deaktivert. Leste en diskusjon på UT forumet om en som måtte ha 100+ FPS i UT2004, for lavere framrate gjorde det vanskelig å sikte når han snudde seg superfort. Han fikk ikke noe sympati der i gården. Guttungen spiller f.eks. Ice Age 2 hvor maks FPS er 30.(tydeligvis begrenset til det) Uansett hva som skjer og spillet er i aller høyeste grad spillbart. Virker som spillet er begrenset til den frameraten. Personlig tror jeg høy FPS er hypet mere en det har rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg