Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ...Ja èn ting som er helt latterlig med Crysis - HVORFOR I HELVETE SNAKKER KOREANERE ENGELSK?! Jiises! Sånn var det i Hollywood-filmer på 50-tallet! Har vi ikke kommet lenger? Det gjøres vel i stor grad fremdeles i dårlige Hollywoodfilmer, om de virkelig går dypt til verks har de i alle fall en meget generisk aksent. Men jeg er enig i ditt utsagn, de kunne godt tatt seg bryet med å få karakterene til å prate koreansk. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det noen her som har testet demoen både med Nvidia-driver 169.01 (beta) og en eldre driver? Jeg tenkte å teste selv om det er merkbar forskjell, men jeg går rett på den nye driveren dersom det er noen som vet at den er mye bedre. Lenke til kommentar
boglito Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ...Ja èn ting som er helt latterlig med Crysis - HVORFOR I HELVETE SNAKKER KOREANERE ENGELSK?! Jiises! Sånn var det i Hollywood-filmer på 50-tallet! Har vi ikke kommet lenger? Sa de ikke på Crysis demonstreringene at Koreanerne ville snakke Koreansk? Av en eller annen pussig grunn er det kun på vanskelighetsgrad delta at slemmingene snakker koreansk. Litt synd siden jeg har på følelsen at "hard" er vanskelig nok for meg. I tillegg mister du den fine "merke-fiender-med-kikkert"-funksjonaliteten på delta. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Irriterende... Jeg testet først med den skjermkortdriveren jeg hadde (163-et-eller-annet), da fikk jeg 7-8 fps under introen. Så da la jeg inn den nye beta-driveren til Nvidia, men nå får jeg ikke startet demoen engang. Kun sort skjerm foruten den teksten som står øverst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tja, det er pent, men å kalle det årets spill er jo å ta i. Vi vet jo fortsatt ikke hvordan SPILLET er. Hadde de bare droppet den idiotiske drakten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gamer er på plass ser jeg Nå skal det spilles. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Helt syk forskjell på high og medium settings. Jeg får henholdsvis 15-18 og 32-37 fps på disse innstillingene. Klikker jeg på autodetect optimal settings, da settes alt til high, men den det er ikke spillbart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen andre som ikke får valget om 1680*1050? Rart at det går i MP beta men ikke SP demo.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ferdig om en rundt 3 timer, bah! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Lurer på om jeg ikke må skaffe meg VISTA så jeg kan bruke kortet fult ut Endret 27. oktober 2007 av firberblad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm, 1680 x 1050 på medium og null AA går strålende her, men high blir straks mye verre, nesten ikke spillbart, ihvertffall ikke med 2xAA... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm, har lasta det ned, men det er ingen måte å spille det på... Spillet ligger under C:/Programfiler/EA/Crytek/Crysis_SP_Demo/ ,men finner ingen måte å starte spillet på. Har fortsatt bare den samme demo innstall greia som får meg til å innstallere og unpacke spillet. Hmm? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva er kommanoen for å se FPS'en egentlig? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Forresten så nevnes det ikke et ord om sandbox 2? Installasjonsfilen til Sandbox 2 ligger i en underkatalog der hvor demoen er installert. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva er kommanoen for å se FPS'en egentlig? Se om show_fps fungerer, ellers så må du bare skaffe deg et program som viser ingame fps. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm, har lasta det ned, men det er ingen måte å spille det på... Spillet ligger under C:/Programfiler/EA/Crytek/Crysis_SP_Demo/ ,men finner ingen måte å starte spillet på. Har fortsatt bare den samme demo innstall greia som får meg til å innstallere og unpacke spillet. Hmm? Sjekk bin32-katalogen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det kom nye drivere for Nvidia 8x-kort igår. Bare til informasjon Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva er kommanoen for å se FPS'en egentlig? Se om show_fps fungerer, ellers så må du bare skaffe deg et program som viser ingame fps. Takker, skal prøve det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Er det flere enn meg som har problemer med BETA driveren (Win XP) fra nVidia som vistnok skulle være lagd for Crysis? Når jeg startet opp etter instalasjonene av driveren var oppløsningen 640x480 med 4bit farger, og det går ikke ann å stille det høyere... WTF! Endret 27. oktober 2007 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg