*Magnus* Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Have you checked it? In 32Bit it most definitely not load the mountain textures in high detail. Yes you get the behaviour what you mentioned, but it stays bad. 64bit is completely different. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sykt fin grafikk. Kjørte alle instillinger på high, 1280x800. Helt smertefritt :-O Gleder meg til at spillet kommer. Trodde PC-en min ikke skulle klare spille på fult. (Q6600 CPU, 640 MB nvidia 8800 gts, 2GB Ram, uklokket) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) kjører som en klokke på max detaljer, merker ett og anet bug, men dette er tross alt en pre-relase demo, så bug's er mere eller mindre forventet. Jeg tror grunnen til at bare 30-50% av en quadcore prosessor blir brukt ligger i begrensninger i enten spill, skjermkort eller i minne, men somsakt, Demo, la oss se det ferdige produktet. Endret 31. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 G92 aka 8800GT kan bestilles fra komplett.no Den er kanskje ny, men ikke raskere enn 8800GTX kortet mitt. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen her som kan hjelpe meg med tweakingen, vil kjøre det på medium med sunshafts og pom pluss ett eller annet ukjent element som gir meg lengre sikt over detaljer (screensshots kommer ang hva jeg mener med lengre sikt over detaljer) Noen her som har klart og få pom og sunshaft på medium settings ? Eller kanskje man må ha high setting, men det tar jo litt bort fra poenget for for da mister jeg jo ytelsen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) For de av dere som fortsatt lurer å hvordan man lager en autoexec.cfg fil: 1. Åpne Notepad 2. Putt in de ulike commandoene du vil ha. (f.ex r_sunshafts=1) 3. Lagre filen som: a) Navn: autoexec.cfg b) Filtype: All files (IKKE .txt) c) Husk å plassere filen i Crysis SP Demo mappa. Endret 31. oktober 2007 av Vaine Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Og er vi heldige så har de i beste fall kutta ut tullet med at man må ha vista for very high settinger eller at det i det minste er like lett som nå å tweake seg til settingene slik man gjør med demoen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Men dere er dog fortsatt begrenset til DX9 på multiplayer, og går derfor glipp av mange flotte funksjoner. (tenkte det var greit å nevne) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har hørt mye fint om disse flotte DX10 effektene men har hittil ikke sett noe DX9 ikke kan gjengi i dette spillet så noen screens av herlighetene hadde nok vært på sin plass. BTW. DX10 kommer til XP også men ikke fra M$ Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) For de av dere som fortsatt lurer å hvordan man lager en autoexec.cfg fil: 1. Åpne Notepad 2. Putt in de ulike commandoene du vil ha. (f.ex r_sunshafts=1) 3. Lagre filen som: a) Navn: autoexec.cfg b) Filtype: All files (IKKE .txt) c) Husk å plassere filen i Crysis SP Demo mappa. Har allerede gjort det, det jeg mente var at selv om jeg har dem "aktivert" så forblir dem av om ikke jeg setter på high instillingene ingame. Kan det kanskje vær en eller annen setting som må koblets in for og "enable" sunshafts og pom på medium setting ? ps. her er de screen shotsene som viser detaljene som forsvinner, legg merke til plankene på bygningen foran men som ikke vises på det andre bildet. Crysis_2007_11_01_00_16_19_92.bmp Crysis_2007_11_01_00_24_13_10.bmp Endret 31. oktober 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Herregud som jeg håper catalyst 7.11 vil gi bedre ytelse i crysis :!: Endret 31. oktober 2007 av Vaine Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som har kjøpt Crysis online og preloada det? EA har mange lokale nettbutikker, men kjøper man fra den amerikanske, får man jo spillet til halv pris i forhold til den norske ... Noen som har testet? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det blir bedre når SLI/CrossFire og Multi/Quad-Core støtte blir tilgjengelig i fullversjonen av Crysis. Såvidt jeg vet er ikke dette implementert i demoutgaven. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det blir bedre når SLI/CrossFire og Multi/Quad-Core støtte blir tilgjengelig i fullversjonen av Crysis.Såvidt jeg vet er ikke dette implementert i demoutgaven. Ah, sikkert derfor jeg fikk så rævva ytelse med skjermkortet mitt (7950GX2). Har dårlig CPU og slikt også, men ikke så ille at det fortjener 10fps på medium settings og 1280x1024 om du spør meg. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det blir bedre når SLI/CrossFire og Multi/Quad-Core støtte blir tilgjengelig i fullversjonen av Crysis.Såvidt jeg vet er ikke dette implementert i demoutgaven. Jeg trodde Quad-core var støttet? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jobber kun på 2 cores i 64 bit. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jobber kun på 2 cores i 64 bit. hvor kan jeg se hvor mange cores som brukes? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 I oppgavebehandling. Ctrl + Alt + Delete. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ahh seff! burde jeg ha tenkt på Takk Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Merkelig, ser da at spillet står å bruker alle fire kjernene.... Dog bare halvparten på hver av dem ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg