kristian04 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Litt off topic, men er det noen her som veit når det neste toppkortet til Nvidia kommer? Syns jeg hørte noe om at det kommer før jul, stemmer det? Håper på å dra Crysis på ultra high med det! Endret 31. oktober 2007 av kristian04 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har innstallert sandbox editoren, det er ikke det som er problemet hvor innstallasjonsfila er, men hvor jeg starter editoren fra? eget ikon eller i vanlig "crsys SP demo" ikonet? Sorry men skjønner ikke dette helt Du finner ikonet "Editor" med en stor "E" som ikon. Denne finner du i samme mappe som det vanlige crysisikonet. (ikke snarveien) Er bare snakk om å scrolle litt lengre ned. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Finnes det en Crytec Screenshoots tråd? Man kan jo gjøre så mye fett, hvor bilene ble av vet jeg ikke, forsvant over fjellet. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Finnes det en Crytec Screenshoots tråd? Ja. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852806&hl= Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei, holder på å laste ned demoen nå. Har hørt at det er noen nye drivere fra Nvidia som hjelper til med ytelsen på dette spillet. Noen som kan fortelle meg om eg må laste ned alle sammen eller om bare kan laste ned den siste? Og kan noen venligst gi meg en til driverene? Takker for svar, -Aleks Lenke til kommentar
RuNNerZ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 The application has failen to start because its Side-by-side configurations is incorrect. WTF ? Jeg som gleda meg sååååå. Fant noe om dette på google men får det ikke til.. Kjører vista 32bit.. Hardware er bra nok Hjeeeeeeelp Lenke til kommentar
Whitestar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hei, holder på å laste ned demoen nå. Har hørt at det er noen nye drivere fra Nvidia som hjelper til med ytelsen på dette spillet. Noen som kan fortelle meg om eg må laste ned alle sammen eller om bare kan laste ned den siste? Og kan noen venligst gi meg en til driverene? Dette er betadrivere og de finner du her: http://www.nvidia.com/Download/betadrivers.aspx?lang=en-us Du kommer dit ved å klikke på DOWNLOAD DRIVERS på hovedsiden, og så klikker du på Beta drivers på neste side under OTHER DOWNLOADS & SUPPORT. De nyeste betadriverne heter 169.04 (per 31.10.2007). Det holder nok å laste ned den siste. De er kumulative, tror jeg. Endret 31. oktober 2007 av Whitestar Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei, holder på å laste ned demoen nå. Har hørt at det er noen nye drivere fra Nvidia som hjelper til med ytelsen på dette spillet. Noen som kan fortelle meg om eg må laste ned alle sammen eller om bare kan laste ned den siste? Og kan noen venligst gi meg en til driverene? Takker for svar, -Aleks Skulle du installert alle eldre utgaver så måtte du nok iskkert ha brukt et par år å nedlaste ja. Er kun meningen å installere de nyeste ja. Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 The application has failen to start because its Side-by-side configurations is incorrect. WTF ? Jeg som gleda meg sååååå. Fant noe om dette på google men får det ikke til.. Kjører vista 32bit.. Hardware er bra nok Hjeeeeeeelp Ja..... Samme problem hos meg Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har hørt snakk om at Crysis demoen ikke støtter 2 kjerner prosessor? Stemmer det? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen sier at den ikke støtter to kjerner, andre sier den ikke støtter firekjerner, andre sier den støter firekjerner. Vanskelig å si da CPUen ikke utfører noe særlig arbeid uansett. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen sier at den ikke støtter to kjerner, andre sier den ikke støtter firekjerner, andre sier den støter firekjerner. Vanskelig å si da CPUen ikke utfører noe særlig arbeid uansett. Jeg tok på oppgavebehandling, og testet CPU Benchmarken. Begge kjernene ble brukt ganske flittig på min E6600 @ 3,0GHz. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Alle kjernene blir brukt på min Quad-cpu, men bare en 30-50% på hver av dem. Endret 31. oktober 2007 av andrull Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare prøv og kjør spillet med taskmanager i bakgrunnen og sjekk innimellom (Alt+Tab). Demone ser ut til å balansere CPU bruk på begge kjerner perfekt, i motsetning til andre spill jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei Har hørt at det er noen nye drivere fra Nvidia som hjelper til med ytelsen på dette spillet. Noen som kan fortelle meg om eg må laste ned alle sammen eller om bare kan laste ned den siste? Og kan noen venligst gi meg en til driverene? Takker for svar, -Aleks Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Greit at Crysis har støtte for quad core, men dual core holder nok i massevis. I alle fall per i dag. Dette spillet er GPU begrenset så det holder! Vi trenger neste generasjon GPU'er så fort som mulig. G80 brikka har vært ute over 1 år nå, og hvor blir det av G90 da!? Edit : Tror vi ikke blir CPU begrenset før G100 kommer...men det er min mening. Endret 31. oktober 2007 av Betroz Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde forige PC-en i 4 år og det tok vel et par år før CPU begynte å bli flaskehals. Var bare å pøse på med Ram og skjermkort. Var en AMD XP2500+ Baron kjøpt i 2003. Så regner med at dagens dobbeltkjerne prosessorer holder et par år før de begynner å nå grensen. Men hvem vet hva som ligger der i PC framtiden........... Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hmmm, ble en rar dobbel post der. Takker for svar Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Greit at Crysis har støtte for quad core, men dual core holder nok i massevis. I alle fall per i dag. Dette spillet er GPU begrenset så det holder! Vi trenger neste generasjon GPU'er så fort som mulig. G80 brikka har vært ute over 1 år nå, og hvor blir det av G90 da!? Edit : Tror vi ikke blir CPU begrenset før G100 kommer...men det er min mening. G92 aka 8800GT kan bestilles fra komplett.no Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 her er tråden om 64bit http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?p=1430885 "Quote:Originally Posted by [EOCF] Tim There is definitely an improvement in graphics in 64bit, look at the mountain, it looks seriously detailed now, in 32bit, it's a mess. 32 bit version is still loading assets after the level start. If you wait for some time the mountain will get all the details. 64 bit version loads everything during level loading and everything is in maximum detail fro, the start. At least that's what i've experienced." Dette betyr at det ikke er noen visuell forskjell mellom 32- og 64-bit. Det det gir en ytelsesforbedring, men visuellt sett er det akkurat samme grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg