Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har innstalert sandbox 2 editoren, men finner ikke ut hvordan jeg bruker den. :(

Noen som kan hjemlpe meg? :D

Edit: Skriveleif

I editoren så er det enkelste å bare gå på fil-> open-> så åpner du filen "island...et eller annet".

Da vil den åpne den banen som du har i demoen, og så kan du ta utgangspunkt i den.

Lenke til kommentar
Demoen benytter seg visst bare av en kjerne

Når jeg starter 64bit blir skjermen svart og sånn er den i 10min-1 time så dukker spillet opp.

Sånn jobber den i en time.

Starter jeg 32 bit ser grafen like ut men med 1 core som jobber og det starter med en gang.

post-64596-1193790465_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Kjetil, du har en utdatert CPU, da blir det ikke det samme. Jeg sa i min post at jeg snakket om high end-systemer.

ZiggyStardust, jeg veit hva Crytek har sagt, Crytek har forresten sagt mye som ikke stemmer - men uansett, de snakker om balanced systems, hvis du leser over det du referer meg til. Når du har en Q6600 som jeg har, så er ikke CPU et emne, jeg veit selv av erfaring med benchmarks, jeg trenger ikke noen til å fortelle meg hvordan ting er. CPU'en min kjører på 3,4 Ghz, og den jobber omtrent ikke med spillet engang. Det er som å be en bodybuilder løfte 20kg i benkpress.

GPU derimot... den jobber livet av seg og litt til.

Som sagt, det mest krevende med spillet er shaders. Uten tvil. Og det går utover GPU. Klart en dårlig/gammel CPU vil slite, men jeg snakker om folk som har systemer som E6850/Q6660 og 8800-skjermkort.

ja, med andre ord, så vil jeg kanskje merke forskjell fra en til to kjerner?. :innocent:

Du må ikke svare, får bare vente og se jeg :)

Lenke til kommentar

Den bruker ikke lite cpu da, gjennomsnitt 60% på 2 kjerner på min 2,9 og 80% med 1 core.

Står man stille å ser på en fugl når man sjekker cpu skjer det lite ja men kjører man en bil gjennom et hus skyter ,kanste rgranater ,løper, autosaver osv noe det kommer til å ble vesentilig

mye mer av i fullversjon så jobber cpu mye mer.

Jeg mekka unlimit ammo, god mode og peppra hele øye så alt sto i flammer da var cpu på 100% annen hvert sec.

Endret av War
Lenke til kommentar
Hmm... En av grunnene til at jeg gikk for ny maskin var Crysis. Blir litt deppa hvis jeg ikke får kjøre med høy grafikk. Lurer jo litt på hvem de utvikler spillet for om man ikke får relativt full pupp med en Q6600, 4GB minne og 8800GTS 640.
Brukere av neste generasjons kort.
Lenke til kommentar
Hvor finner jeg editoren det er det jeg mener. Er det et eget ikon på skrive bordet eller går jeg inn via crysi ikonet "Crysis SP Demo"?

Bruk søkefunksjonen. Dette spørsmålet har blitt besvart utallige ganger allerede, både her og på andre forum.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg editoren det er det jeg mener. Er det et eget ikon på skrive bordet eller går jeg inn via crysi ikonet "Crysis SP Demo"?
Såvidt jeg har forstått skal installeren ligge i Crysis-mappa. Du burde finne den viss du bare ser deg litt rundt :).
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...