Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peilin på hvordan eg får bedere draw distance elelr hav det heter?

Vill at gras,steiner og trær skal kunne ses fra lang avstand, ikkje dukker opp etter hvert som eg går

Om jeg husker riktig, så er det "e_cull_veg_activation".

Som vist på den siden en før meg linket.

Om man skriver f.eks "e_cull_veg_activation 5000" ser man trær og gras over hele øya omtrent, noe som gjør at man faller fra 30(+-) fps til 8-10 fps :!: .

Eller, om man sloss i skauen, med mange fiender som gjemmer seg, så skriver man bare "e_cull_veg_activation 1".

Da blir alle planter og trær borte, noe som kanskje er litt feigt men effektivt :w00t:

Edit: Det er lurest og finne ut hvor mye ytelse du er villig til og miste, i forhold til hvor mye du vil se, men det finner du ut selv. Jo høyere tall bak "e_cull_veg_activation", jo lavere ytelse, men du ser (lenger/mer)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

takk for virklig kjapp respons, ja skulle vel bare mangle er jo et hot tema det her, husker jeg prøvde og lese i begynnelsen og for hver side jeg leste ble tråden en side lengre hehe tok dere igjen først på side 12 eller no.

Ang 32bit vs 64bit kan dere lese her Edit: ops her= http://www.legionhardware.com/document.php?id=698&p=7 fra hva jeg husker skulle 64 bit gi en bedre ytelse i crysis med 18% !

Leste forresten at noen her hadde funnet ut at man kunne maximum speed uendelig, kan dere fortelle meg det også ?

Edit2: Notepad er vel det samme som notisblokk hva ? isåfall er det mulig og legge notisblokk in under ny når man høyreklikker ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
med 169.04 så funker Crysis 64 bit uten probs :) men jeg mister en del fps i den i forhånd til 32 bit.. laget en savegame og laoded med 32 og 64. 32= 40ish fps 64= 30 ish

Trist og egentlig selvmotsigende. Får man ikke bedre ytelse i 64bit så er jo mye av vitsen borte.

Lenke til kommentar

Dette var bare sjukt! Sykeste fysikken og grafikken jeg noen gang har sett i et spill, helt rått!

Dritgøy å bare stå der å choppe opp trær til pinneved. :D

Dro det også overaskende greit på medium med 3700+, 7600GT og 1 GB Ram

Håper dette kommer til 360 i etterkant.

Lenke til kommentar
med 169.04 så funker Crysis 64 bit uten probs :) men jeg mister en del fps i den i forhånd til 32 bit.. laget en savegame og laoded med 32 og 64. 32= 40ish fps 64= 30 ish

Trist og egentlig selvmotsigende. Får man ikke bedre ytelse i 64bit så er jo mye av vitsen borte.

Benchmarks har vist at man får 18% bedre ytelse. Ikke la en brukers erfaring gjelde for alle.

Ikke ta beta-drivere så seriøst heller, vent med å dømme spillet til final versjon er ute og Nvidia / ATI har kommet med nye drivere (ikke beta).

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar

Det er mange her skriver at de spiller på Very High, men på demoen så kan man bare velge High, eller? Jeg kan i alle fall ikke velge Very High. Er det fordi jeg ikke har Vista og DX10? Noen som har samme prob? Kan man spille Demoen på Very High eller ikke?

MVH Andreas

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...