Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan love deg at synet av den atombomben er et deilig syn når man spiller MP betaen... (Hvis det er fiendens base som blir bombet da naturlig hvis :p)

Nja, ingen bygninger ble ødelagt hos meg.

I multiplayer er det nok mye simplere fysikk og mye mindre som er ødleggbart. Forståelig nok.

Lenke til kommentar
Den var drøy da men nå er dette er sært kort da.

Sært kort? Det er det beste kortet i 7xxx serien ffs! Tilogmed XFX sin mest overklocka versjon!

Når de skriver at kravet på gfx-kort er "NVIDIA 7... series or higher video card" så må de søren meg støtte det også!

Ta deg en bolle. Blir nok fikset før release. :)

Lenke til kommentar
Ta deg en bolle. Blir nok fikset før release. :)

Takk, får jo uansett ikke prøvd demoen!

Det er det som irriterer meg!

Fullversjonen blir ikke noe problem, for den skal jeg kjøre på G9x Ultra eller hva enn det råeste kortet blir hetende.

Jeg har bare lyst til å se hvor mye liv det er igjen i denne gamle traveren av en maskin jeg har nå på demoen.

Lenke til kommentar

Ja ja dette var spill dette.

Likte godt grafikken og fysikken selv om det var mange bugs.

Klarte dessverre ikke og spille spillet

specsju6.png

mener selv at jeg burde klare noe på medium uten at det hakket.

spilte spillet på easy og var litt skuffet. for min del funket det aller best løpe inn

hive en komfyr på alt og alle for så og hive resten av folkene på hverandre.

Dette var virkelig gøy i demoen men klarer ikke helt og se for meg et helt spill hvor jeg gjør dette

som sagt likte spillet virkelig godt men små feil og bugs (flygende tønner anyone ? )

7/10

kanskje det hadde fått 10/10 om jeg hadde dratt spillet på maximum.

Lenke til kommentar

Har Objects og Shaders på Medium, og resten på High på 1680x1050. Ligger på rundt 20 FPS da, men bedre klarer jeg ikke å finjustere det med min maskinvare tror jeg. Går uansett flytende på laveste oppløsning, men foretrekker heller å velge bort noe eye candy.

Blir nok en HW oppgradering/overhaling etter hvert..

Lenke til kommentar

Sitter og setter sammen en liten hardware oppgradering på hele 12000kr bl.a for dette spillet jeg. Sykt hvor krevende dagens spill skal være, men er vel på tide med en oppgradering, da min PC nærmer seg en alder på 2år nå.

Ser ut som det blir:

HK med X38 chipset

Core2 Duo E6850

Geforce 8800Ultra

4GB DDR2 ram.

Håper det er nok til å kjøre dette spillet på very high settings (i 1280x1024 oppløsning). Eller er 2x8800Ultra i SLi nødvendig for det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...