Runar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan love deg at synet av den atombomben er et deilig syn når man spiller MP betaen... (Hvis det er fiendens base som blir bombet da naturlig hvis ) Nja, ingen bygninger ble ødelagt hos meg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan love deg at synet av den atombomben er et deilig syn når man spiller MP betaen... (Hvis det er fiendens base som blir bombet da naturlig hvis ) Nja, ingen bygninger ble ødelagt hos meg. I multiplayer er det nok mye simplere fysikk og mye mindre som er ødleggbart. Forståelig nok. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvorfor skulle det være det? Fysikken er jo i den virkelige verden lik for alle så hvorfor ikke i et MP spill? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvorfor skulle det være det?Fysikken er jo i den virkelige verden lik for alle så hvorfor ikke i et MP spill? ja. Gleder meg til å se en idiot med drittmaskin og 300 ms i ping kaste en flaske på en høne. Hurra for prioritering. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den var drøy da men nå er dette er sært kort da. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den var drøy da men nå er dette er sært kort da. Sært kort? Det er det beste kortet i 7xxx serien ffs! Tilogmed XFX sin mest overklocka versjon! Når de skriver at kravet på gfx-kort er "NVIDIA 7... series or higher video card" så må de søren meg støtte det også! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sier ikke at det er dårlig, heller tverdt i mot men det er også det eneste i sitt slag hvor det er dobbelt kort som kjører som ett internt. Det er noe sært. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den var drøy da men nå er dette er sært kort da. Sært kort? Det er det beste kortet i 7xxx serien ffs! Tilogmed XFX sin mest overklocka versjon! Når de skriver at kravet på gfx-kort er "NVIDIA 7... series or higher video card" så må de søren meg støtte det også! Ta deg en bolle. Blir nok fikset før release. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ta deg en bolle. Blir nok fikset før release. Takk, får jo uansett ikke prøvd demoen! Det er det som irriterer meg! Fullversjonen blir ikke noe problem, for den skal jeg kjøre på G9x Ultra eller hva enn det råeste kortet blir hetende. Jeg har bare lyst til å se hvor mye liv det er igjen i denne gamle traveren av en maskin jeg har nå på demoen. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Prøvde akkuratt helikopteret i editoren. Det herjer! Kjempelett å fly! Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan er kravene til dette spillet egentlig? Sitter på en maskin med AMD X2 +4800, 2gb OCZ ram og ASUS Radeon1950pro, er det bra nok til å spille det? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja ja dette var spill dette. Likte godt grafikken og fysikken selv om det var mange bugs. Klarte dessverre ikke og spille spillet mener selv at jeg burde klare noe på medium uten at det hakket. spilte spillet på easy og var litt skuffet. for min del funket det aller best løpe inn hive en komfyr på alt og alle for så og hive resten av folkene på hverandre. Dette var virkelig gøy i demoen men klarer ikke helt og se for meg et helt spill hvor jeg gjør dette som sagt likte spillet virkelig godt men små feil og bugs (flygende tønner anyone ? ) 7/10 kanskje det hadde fått 10/10 om jeg hadde dratt spillet på maximum. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da var Crysis Special Edition bestillt Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvilket kjøretøy er den atoobombe tansken? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har Objects og Shaders på Medium, og resten på High på 1680x1050. Ligger på rundt 20 FPS da, men bedre klarer jeg ikke å finjustere det med min maskinvare tror jeg. Går uansett flytende på laveste oppløsning, men foretrekker heller å velge bort noe eye candy. Blir nok en HW oppgradering/overhaling etter hvert.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Følger sandbox editoren med på demoen?=S Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sitter og setter sammen en liten hardware oppgradering på hele 12000kr bl.a for dette spillet jeg. Sykt hvor krevende dagens spill skal være, men er vel på tide med en oppgradering, da min PC nærmer seg en alder på 2år nå. Ser ut som det blir: HK med X38 chipset Core2 Duo E6850 Geforce 8800Ultra 4GB DDR2 ram. Håper det er nok til å kjøre dette spillet på very high settings (i 1280x1024 oppløsning). Eller er 2x8800Ultra i SLi nødvendig for det? Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvilket kjøretøy er den atoobombe tansken? US_Tac_tank Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvilket kjøretøy er den atoobombe tansken? US_Tac_tank Er den der alle de andre tanksene er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg