Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Resultatet blir at du og gruppen din må jobbe sammen med nordkoreanerne for å redde verden fra dens nye fiender. "

Hvem er det da vi skyter på?

Regner med at plottet i demoen skiller seg fra noe fra det ferdige spillet.

Man får jo ikke slåss mot aliens så noen må man jo slost med i demoen også.

Eventuelt at sammarbeidet med koreanerne kommer senere i spillet.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får åpnet Console? Jeg har lagt til "-DEVMODE" i målbana på shortcut-en men alikevell får jeg ikke opp console...

Ramler borti den knappen annenhver gang jeg skal save eller gå ut av spillet.

Det er knappen rett under "Esc" helt bortest til venstre.

EDIT:

Runar var hakket raskere en meg.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får åpnet Console? Jeg har lagt til "-DEVMODE" i målbana på shortcut-en men alikevell får jeg ikke opp console...

Trykk på § (til venstre for 1) i spillet eller under menyen.

Ramler borti den knappen annenhver gang jeg skal save eller gå ut av spillet.

Det er knappen rett under "Esc" helt bortest til venstre.

EDIT:

Runar var hakket raskere en meg.

Heh, det er akkurat det som ikke funker. Uansett hvilken tast jeg trykker på så får jeg ikke opp console. Mon tro om det er mulig å legge inn en eller annen form for "toggleconsole" kommando i en av .cfg filene?

Lenke til kommentar

Er jo dritmange bugs da... Skøt på et tre med hagle, blei en sånn stor runding som sto rett ut fra der treet brakk. Men er veldig morsomt å snike seg rundt, gå i cloak og komme bak koreanere og kverke dem. Har ikke prøvd å kaste noe på dem da :(

Vundo is a component of an adware program that downloads and displays pop-up advertisements. It is known to be installed by visiting a Web site link contained in a spammed email.

EA-games vet du :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Moped for 20k faktisk!

Ja nå kan du angre :p

En moped er x ganger bedre enn HW for å klare spill på max spør du meg.. :p

Jeg syns ihvertfall at denne demoen var bare fantastisk, får håpe at resten av spillet er sånn :)

1280*1024 oppløsning, texture på medium, 2AA og resten på low.

Ca 20-40 fps.

Oppsett:

2gb pc-6400 ram

Intel quad 6600

og et 7600gt.. :roll:

Lenke til kommentar

Hmm, får ikke sandbox2 til å virke, får åpnet programmet, men når jeg prøver å åpne en .cry fil, så kræsjer sandbox bare, noen som har opplevd dette?

Kjører spillet i 1680x1050 High uten AA på. Går glatt her.

Endret av miracl
Lenke til kommentar

MANGE bugs ja.. Blir masse kluss hver gang jeg tar på løpeskoa og kjører Maximum Speed. Løper inn i høner, tryner i de og dør osv. Hadde også et tilfelle der jeg brukte Maximum Strength, tok opp en sånn fugl som går rundt på stranda, pælman i en stein, den fløy tilbake, traff meg i trynet, og jeg dævva! :D

Lenke til kommentar

Irriterer meg at de koreanerne ser deg fra 200 meter unna når du ligger ucloaka under en busk. Greit nok at de har bra syn altså, men får være måte på. Og dette er på den letteste vanskelighetsgraden.

Er også ganske irriterende at de alltid vet hvor du skyter fra, og at de automatisk vet at det er deg når du kommer kjørende i en bil eller båt. Menmen, AI er vanskelig å programmere.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...