Åsmund Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Moped for 20k faktisk! Ja nå kan du angre Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Moped for 20k faktisk! Ja nå kan du angre Angrer ikke.... Skulle ønske jeg hadde mere penger slik at jeg kan oppgradere pc-en også... Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hvordan tar jeg opp våpen? lol Endret 28. oktober 2007 av 93Matt93 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 "Resultatet blir at du og gruppen din må jobbe sammen med nordkoreanerne for å redde verden fra dens nye fiender. " Hvem er det da vi skyter på? Regner med at plottet i demoen skiller seg fra noe fra det ferdige spillet. Man får jo ikke slåss mot aliens så noen må man jo slost med i demoen også. Eventuelt at sammarbeidet med koreanerne kommer senere i spillet. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) trykke på f? edit: hmm tror jeg leste feil. Endret 28. oktober 2007 av Åsmund Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvordan man får åpnet Console? Jeg har lagt til "-DEVMODE" i målbana på shortcut-en men alikevell får jeg ikke opp console... Trykk på § (til venstre for 1) i spillet eller under menyen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvordan man får åpnet Console? Jeg har lagt til "-DEVMODE" i målbana på shortcut-en men alikevell får jeg ikke opp console... Ramler borti den knappen annenhver gang jeg skal save eller gå ut av spillet. Det er knappen rett under "Esc" helt bortest til venstre. EDIT: Runar var hakket raskere en meg. Endret 28. oktober 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) hm. må man ha på very high på alt for at det skal kjøre dx10 grafikk ? eller blir det dx10 selv om man har på medium ? PS. spillet henger seg altfor ofte med den beta driveren fra nvidia :/ Endret 28. oktober 2007 av Blaz3r Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvordan man får åpnet Console? Jeg har lagt til "-DEVMODE" i målbana på shortcut-en men alikevell får jeg ikke opp console... Trykk på § (til venstre for 1) i spillet eller under menyen. Noen som vet hvordan man får åpnet Console? Jeg har lagt til "-DEVMODE" i målbana på shortcut-en men alikevell får jeg ikke opp console... Ramler borti den knappen annenhver gang jeg skal save eller gå ut av spillet. Det er knappen rett under "Esc" helt bortest til venstre. EDIT: Runar var hakket raskere en meg. Heh, det er akkurat det som ikke funker. Uansett hvilken tast jeg trykker på så får jeg ikke opp console. Mon tro om det er mulig å legge inn en eller annen form for "toggleconsole" kommando i en av .cfg filene? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Trykk på "|" da fikk jeg opp console. Endret 28. oktober 2007 av pink panther Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du har ikke lokalisert den knappen til noe annet da? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vet ikke om dette er relevant eller ikke, men fikk følgende warning fra Norton når jeg kjørte SETUP for Crysis torrent demoen som lå på Gamer.no side. SETUP kjørte derimot som vanlig. http://www.symantec.com/security_response/...-112111-3912-99 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Er jo dritmange bugs da... Skøt på et tre med hagle, blei en sånn stor runding som sto rett ut fra der treet brakk. Men er veldig morsomt å snike seg rundt, gå i cloak og komme bak koreanere og kverke dem. Har ikke prøvd å kaste noe på dem da Vundo is a component of an adware program that downloads and displays pop-up advertisements. It is known to be installed by visiting a Web site link contained in a spammed email. EA-games vet du Endret 28. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trenger forslag til optimale grafikksettings for en 1920x1200 skjerm med denne hardwaren: Q6600 4GB minne 8800GTS 320mb Hva ser best ut av lav oppløsning med litt eyecandy og høy oppløsning med medium på alt? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du har ikke lokalisert den knappen til noe annet da? Ikke så vidt jeg vet. Jeg har prøvd det meste av taster og jeg får ikke opp console i det hele tatt... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva ser best ut av lav oppløsning med litt eyecandy og høy oppløsning med medium på alt? Hva om du forsøker å danne din egen mening, for du vet det finnes mange av dem her. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Moped for 20k faktisk! Ja nå kan du angre En moped er x ganger bedre enn HW for å klare spill på max spør du meg.. Jeg syns ihvertfall at denne demoen var bare fantastisk, får håpe at resten av spillet er sånn 1280*1024 oppløsning, texture på medium, 2AA og resten på low. Ca 20-40 fps. Oppsett: 2gb pc-6400 ram Intel quad 6600 og et 7600gt.. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hmm, får ikke sandbox2 til å virke, får åpnet programmet, men når jeg prøver å åpne en .cry fil, så kræsjer sandbox bare, noen som har opplevd dette? Kjører spillet i 1680x1050 High uten AA på. Går glatt her. Endret 28. oktober 2007 av miracl Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 MANGE bugs ja.. Blir masse kluss hver gang jeg tar på løpeskoa og kjører Maximum Speed. Løper inn i høner, tryner i de og dør osv. Hadde også et tilfelle der jeg brukte Maximum Strength, tok opp en sånn fugl som går rundt på stranda, pælman i en stein, den fløy tilbake, traff meg i trynet, og jeg dævva! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Irriterer meg at de koreanerne ser deg fra 200 meter unna når du ligger ucloaka under en busk. Greit nok at de har bra syn altså, men får være måte på. Og dette er på den letteste vanskelighetsgraden. Er også ganske irriterende at de alltid vet hvor du skyter fra, og at de automatisk vet at det er deg når du kommer kjørende i en bil eller båt. Menmen, AI er vanskelig å programmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg