Gå til innhold

Demo av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg ble først ganske glad da jeg la merke til at du kan se nedover og se at du faktisk har føtter! Det er jo faktisk ikke så veldig vanlig i denne type spill. Det ga meg forhåpninger om at de har klart å unngå en del rare ting som jeg har blitt vant med i årenes løp. Men så fikk jeg se dette... Skulle ønske det var mulig å unngå denne typen feil.

post-39805-1193562773_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble først ganske glad da jeg la merke til at du kan se nedover og se at du faktisk har føtter! Det er jo faktisk ikke så veldig vanlig i denne type spill. Det ga meg forhåpninger om at de har klart å unngå en del rare ting som jeg har blitt vant med i årenes løp. Men så fikk jeg se dette... Skulle ønske det var mulig å unngå denne typen feil.

 

Så litt rart ut ja... btw: hvordan funker kortet ditt i crysis? lurer på og kjøpe et slikt selv..

Lenke til kommentar

Brukte kun kort tid å laste ned i går. Veldig fornøyd med det.

Jeg fikk aldri prøvd, har E6850 og 680i SLI, samt 8800GTX i SLI. Kjører kun XP. Men jeg skulle bare endre oppløsning fra 1024x768 (stod som default) til 1280x1024 (skjermen min) og etter det måtte jeg reboote maskinen 3 ganger. Blei redd det var virus så jeg brukt resten av kvelden på scanning og sjekking. Det hele endte opp med 1 episode med Ron White.

 

Jeg får prøve litt mer i dag en gang. Men jeg trodde helt ærlig at mitt oppsett skulle kunne starte spillet.

Lenke til kommentar
kjører alt på fullt, 1920x1200 oppløsning og 2x 8800 ultra,Intel Core 2 Duo E6850,og 6 gb ram selv om jeg ikke for brukt alt hehe

Kom gjerne med fler detaljer! Spennende å se hvor bra 8800Ultra i SLI yter i Crysis!

 

cluet er at det jeg ikke får kjørt crysis med sli :( ser på fler forumer at det er fler som sliter med det... nvidia jobber med en patch som gjør at vi kan kjøre SLI på crysis etter det jeg har hørt

 

Du sier du får kjørt alt på fullt helt fint, men så sier du at SLI ikke fungerer. Hvordan kan det ha seg at hvis du kjører en E6850 klokket til 3,6ghz, ha 4gig ram og et 8800ultra kort ikke får mer enn 10-15fps når det skjer noe på skjermen (er vel omtrent samme specs som deg?)? Mulig spillet er spillbart i SLI, men ifølge samtlige personer jeg har snakket med med nevnte HW ligger de under 20fps hele tiden, og det kaller jeg ikke spillbart. I den oppløsningen ligger du nok på under 15fps konstant ville jeg trodd :/ Hvilke drivere kjører du?

 

 

soory for lang quote

 

 

Virksom demo ikke støtter crossfire eller sli.Det gjøre det ikke på crossfire eller sli pcene min her.Demo liker mye ram gitt og bruker lite cpu egenligt ,såg ikke mye til quadcore støtte i demo her.Dog gikk demo mye bedre på nvidia gfx enn ati med tank på fps.

 

ps: fant reveiw om demoen

 

: http://www.tweaktown.com/articles/1211/cry...ysis/index.html

Endret av smy
Lenke til kommentar

Spillet må krever sinnsykt med krefter for å kjøre glatt!? Jeg kjørte demoen på High, og det var tålig greit til å begynne med, og spillet hadde kun et snev av lagg. Men når jeg fikk spillt en stund, og man kom ut i dagslys, med masse grafikk, så lagget det bare mer og mer, og tilslutt ble det umulig å spille lenger.

Men bevares for et spill, og grafikk. Skulle bare ønske man kunne spillt dette på full pupp. Mener selv at mitt Spec er ganske så bra, men det ser ikke ut til å hjelpe. Tror nok at spillet burde vært laget slik at alle nyere maskiner med Spec som kjører glatt Bioshock , eller feks, STALKER på fullt. Da hadde de nok fått solgt flere spill. De fleste vil ikke kunne spille dette med high innstillinger uten å investere i kraftigere maskin. En av gledene med PC spill er nettopp at man får utnyttet den flotte grafikken produsentene har lagt ned masse tid til å få frem. Så jeg vet faktisk ikke om jeg kjøper dette, nettopp fordi jeg mest sannsynlig også må kjøpe enda tøffere maskinvare.

 

Min Maskin består av:

ASUS M2N32 SLI-Delux

AMD X2 DualCore 6000+

XFX GeForce 8800GTS 580M 640MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,580/1800Mhz

Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4, Kit w/two 1GB Dimm's, E.P.P Technology

Wester Digital 320Gb 7200

Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD

OCZ 700W Powersupply.

Salman CPU VIfte+ fem vifter i kabinett.

Endret av mpeg
Lenke til kommentar

Demoen brukte lite CPU resursjer samtidig som den benyttet begge kjernene gjevn noe jeg ikke har sett andre spill med "multicore støtte" gjøre.

Det betyr forhåpentligvis at nivået på prosessorer er meget høyt for tida sammenlignet med nivået for skjermkort.

Kanskje ikke så rart at nVidia lanserer trippel SLI chipsett for tida.

Lenke til kommentar

Nå forsøkte jeg å se om Crysis klarer å dra nytte av alle kjernene, og det ser ikke så verst ut.

 

4 kjerner: 23 fps

2 kjerner: 18 fps

 

I dette tilfellet er det da snakk om ca 28 % forbedring når man går fra 2 til 4 kjerner.

 

 

chokke: Det pleier å skje meg også... Dersom du starter fra exe-filen i Bin64, kan du forsøke Bin32 i stedet. Det fungerer i hvert fall for meg.

Lenke til kommentar

XFX 8800GTX, E6850 3GHz, 2GB DDR3 1333Mhz.

 

0xAA. Alt på Very High unntatt Shadows (High). 1280 oppl.

 

163 WHQL, 3. pass

 

Play Time: 66.16s, Average FPS: 30.23

Min FPS: 15.55 at frame 153, Max FPS: 39.81 at frame 1205

Average Tri/Sec: 29563048, Tri/Frame: 978005

Recorded/Played Tris ratio: 0.94

 

169.01 Beta, 3. pass

 

Play Time: 45.93s, Average FPS: 43.54

Min FPS: 23.52 at frame 160, Max FPS: 52.37 at frame 64

Average Tri/Sec: 41205664, Tri/Frame: 946386

Recorded/Played Tris ratio: 0.97

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...