Danjaco Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) vi er en gjeng på ca 6 stykk som har tenkt å dra en tur syd i slutten av januar. pri 1 er bra uteliv (hvor er det faktisk sesong nå?) pri 2 er bra uteliv pri 3 er ..... tatt en titt på playa del ingles, men jeg får en følelse av at det er mest pensjonister der noen som kan anbefale andre steder, eller gi meg en annen følelse angående ingles. Dan Endret 26. oktober 2007 av TheGreatOne Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Om du i januar skal ha behagelig badeliv og party må det bli et sted i: -Karribien -Brasil -Sørøst-Asia -Stillehavet -Australia Tror ikke det er noe sted i Afrika som kan anbefales som trygt partysted og hele middelhavsområdet er for kjølig. Endret 27. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Afrika er det Zanzibar som er en bra øy. Men er ikke noe ungdomssparty sted siden du gjerne må ha litt penger for å kunne reise dit. Mombasa i Kenya og er bra, men er jo bare hotell partying så du går fra hotell til hotell Sør-Amerika/Karibien er vel best i januar. Puerto Rico er ganske bra pris på hos ving! Pris er vel det vi trenger å vite før vi kan gi så mange råd! Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Afrika er det Zanzibar som er en bra øy. Men er ikke noe ungdomssparty sted siden du gjerne må ha litt penger for å kunne reise dit. Mombasa i Kenya og er bra, men er jo bare hotell partying så du går fra hotell til hotell Sør-Amerika/Karibien er vel best i januar. Puerto Rico er ganske bra pris på hos ving! Pris er vel det vi trenger å vite før vi kan gi så mange råd! Ja sant, vi er studenter, så blir vel maks 5000.- ellers får vi ikke med alle tror jeg. Blir jo endel begrensninger der. Men går mot Playa del ingles nå igjen, fått høre noe bra igjen =), er også veldig billig å dra ditt. Lenke til kommentar
reiseglad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er dere kun ute etter party og strand er det sikkert bra på playa del ingles. Var der i des/jan for noen år tilbake og har sverget å aldri sette mine ben på Gran Canaria igjen! Fulle turister som man skulle tro festet sitt livs siste dager til ende - nei takk.. Om litt mildere temperatur og fest er saken prøv f.eks Barcelona! Der er det iallfall litt igjen av lokalbefolkningen også. Mye bra party - og utsteder av alle slag. Ellers så må dere nok reise et stykke for å få sol og varme og da ryker nok budsjetter også. Egypt er et alternativ sjølvsagt.. Men hold dere da unna el gouna - der er det overhodet ikke party. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ellers så må dere nok reise et stykke for å få sol og varme og da ryker nok budsjetter også. Egypt er et alternativ sjølvsagt.. Men hold dere da unna el gouna - der er det overhodet ikke party. I januar er Grand canaria varmere enn Egypt. Og Egypt er ikke akkurat noen partydestinasjon. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror ikke det er så veldig varmt på Playa del Inglés i januar, ettersom jeg har lest. Skal dit selv i påsken til neste år med noen kompiser, satser på at det er mye liv og røre der da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg og noen kompiser skal også på tur i den retningen, bare at vi drar i februar Er større fare for regn der på den tiden av året, men er fortsatt 25-27 grader i luften og fint vær! En ulempe er at det kan blåse så mye at det er umulig å være på stranden. Hvis man ikke liker innpåslitne kelnere, party, liv og røre drar man ikke til Playa Del Inglès.. Finnes flere steder som er kjempefine i nærheten, og man kan fortsatt ta taxi rundt om på hele øya omtrent. tatt en titt på playa del ingles, men jeg får en følelse av at det er mest pensjonister der noen som kan anbefale andre steder, eller gi meg en annen følelse angående ingles. Har ikke bodd på hotell der, men har vært der et par kvelder mens jeg var på Gran Canaria.. Det er veldig få pensjonister der etter 20.00 på kvelden På stranda er det all slags folk på dagtid. Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg var en uke i Puerto Rico i desember 2005. Været var veldig fint og temperaturen lå på rundt 22-28 grader midt på dagen. Om natten lå tempen på 15-18. Har aldri vært på Playa del Inglés, men har hørt av kjentfolk at det blåser en del der, noe som kan bli et problem. I Puerto Rico og på den fine Amadores-stranden rett ved Puerto Rico var det ikke mer enn akkurat varmt nok på stranden, og særlig rett etter en tur i sjøen. Mitt tips er derfor å finne et hotell med bra bassengområde. Ellers så kan jeg si at Puerto Rico er helt ok for en uke, men ikke noe mer. Det spørs selvsagt hva man er ute etter. Det var også en del plagsomme afrikanske gateselgere som tilbød diverse juggel og knark. Om man ønsker seg til et litt finere sted så kan Puerto de Mogan være et alternativ, men her er det lite party. Mitt beste tips er å leie en bil og se litt av øya, den er helt fantastisk når man kommer seg ut av turistmaskinene! Og selvsagt en shoppingtur til Las Palmas, bussen koster slikk og ingenting. Det går jo an å bo i Las Palmas også, da har man tilgang til det meste - storby, strand og fest! Men været er vel best i sør. God tur! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Som ThuleAudio sier kan man dra rundt på hele øya, og både buss og taxi koster ingenting.. Med leiebil har man litt bedre frihet og kan farte rundt. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Da ble det tur til ingles i slutten av januar =) Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 ....Fulle turister som man skulle tro festet sitt livs siste dager til ende - nei takk.. Om litt mildere temperatur og fest er saken .... hehe, ville ikke likt å møtte meg der du da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå