huyazo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det andre som har erfaringer med forhandlere av SimFree lisenser? Jeg har fått min iPhone og bestilte umiddelbart en SimFree lisens ettersom det ser ut til å være den tryggeste måten å unlocke når firmware er 1.1.1. SimFree koster 59 dollar og kan kjøpes fra en rekke forhandlere. Jeg la inn bestilling hos iphone-unlocked-now.com fordi de lovte super rask aktivering av IMEI koden, noe som er nødvendig for å gjennomføre unlock med SimFree. Nå 9 timer etterpå har jeg enda ikke fått aktivert min kode. Jeg er irritert fordi jeg ikke får brukt mitt nye leketøy, og tenkte at jeg bør advare andre. IKKE kjøp fra iphone-unlocked-now.com! Kanskje noen har positive erfaringer fra andre forhandlere? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det store spørsmålet er om dette er noe som må gjøres manuelt? Da er det jo ikke rart at det tar tid, det er jo helg Lenke til kommentar
minchii Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Simfree, er det mulig å bruke her i Norge? Hva er det egentlig? Mobil uten abonnoment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå