wewwen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis jeg importerte en bane bil fra feks tyskland til 100.000 kr, hva måtte jeg da ende opp med å betale? Blir det 25% moms eller er det andre regler som gjelder bil? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hvis jeg importerte en bane bil fra feks tyskland til 100.000 kr, hva måtte jeg da ende opp med å betale? Blir det 25% moms eller er det andre regler som gjelder bil? toll.no har en kalkulator. Momsen blir som regel en bagatell i forhold til engangsavgiften.... Edit: Forresten, når du sier banebil, er det en bil du kun skal bruke på bane i Norge, eller skal du registrere den som en vanlig bil? Endret 26. oktober 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis jeg importerte en bane bil fra feks tyskland til 100.000 kr, hva måtte jeg da ende opp med å betale? Blir det 25% moms eller er det andre regler som gjelder bil? toll.no har en kalkulator. Momsen blir som regel en bagatell i forhold til engangsavgiften.... Edit: Forresten, når du sier banebil, er det en bil du kun skal bruke på bane i Norge, eller skal du registrere den som en vanlig bil? Skal ikke registeres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå